کد خبر: ۷۶۰۱۶
زمان انتشار: ۰۲:۲۰     ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
امروز از سوی این سازمان با تک تک باشگاه ها تماسی بر قرار شد و آنها را تهدید کردند یا موضوع امضا باید تکذیب شود یا جریمه 5 میلیون تومانی در انتظار این مردان شماره یک و ب

یک روز پس از اعتراض دروازه بانان لیگ برتری به توپ مسابقات، سازمان لیگ در اقدامی عجیب باشگاه های معترض را مجبور به تکذیب موضوع کرد.

به گزارش سایت گل؛ یازده دروازه بان لیگ برتری اعتقاد دارند توپ های جدید آل اشپورت از استاندارد های معمول بر خوردار نیست و همین موضوع روی کیفیت آنها اثر گذاشته است.از این رو آنها نامه ای را امضا کردند و خواهان تعویض این برند شدند.اما اقدام سازمان لیگ برتر نسبت به نامه گلرها کاملا چکشی بود. امروز از سوی این سازمان با تک تک باشگاه ها تماسی بر قرار شد و آنها را تهدید کردند یا موضوع امضا باید از بیخ و بن تکذیب شود یا جریمه 5 میلیون تومانی در انتظار این مردان شماره یک و باشگاه های آنهاست.

 یکی از این دروازه بان معترض شهرستانی با تائید این خبر به خبرنگار سایت گل گفت:«ما فقط خواستار تعویض این نوع از توپ ها شده ایم اما سازمان لیگ نه تنها به اعتراض ما توجهی نکرده است بلکه باشگاه ها را تهدید به جریمه و محرومیت می کند و با این روند بعید به نظر می رسد به اعتراض ما رسیدگی شود.»حالا باید  دید نتیجه این اختلاف چه می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها