کد خبر: ۷۵۹۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت بزرگی در جهت حرفه ای شدن پرسپولیس و استقلال انجام شد، گفت: خواسته ما از وزیر ورزش حمایت از اجرایی شدن این طرح است.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توافق صورت گرفته برای واگذاری درآمد کامل تبلیغات محیطی ورزشگاه های وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در زمانی که این باشگاه ها میزبان هستند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای نخستین بار شاهد اراده هماهنگ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در راستای تقویت دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس که جزء سرمایه های ملی هستند، بودم.

وی در همین خصوص افزود: ضمن تشکر از دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و رسولی نژاد معاون ایشان که دیگر استقلالی نیستند و همچنین با تشکر از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال باید بگویم که با امضای تفاهم نامه واگذاری درآمد کامل تبلیغات محیطی ورزشگاه های تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی که این دو باشگاه در رقابت های مختلف میزبان هستند، حرکت خوب و بزرگی در جهت حرفه ای شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: آرزومندم که این اقدام مانند سایر اقدامات دچار آسیب، انحراف یا بروکراسی هایی که تاکنون بسیاری از برنامه ها و تفاهم نامه ها را مختل کرده، نشود.

رویانیان در خاتمه تاکید کرد: خواسته دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس از وزیر محترم ورزش و جوانان این است که از این تفاهم نامه در راستای اجرایی شدن حمایت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رئیس فدراسیون فوتبال با نماینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی امروز دوشنبه برگزار شد که مقرر شد تمام درآمد تبلیغات محیطی دیدارهای این دو تیم در ورزشگاه‌های تختی و آزادی به حساب این دو باشگاه تهرانی واریز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها