کد خبر: ۷۵۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
شبکه صدای آمریکا در تازه ترین فعالیت ضد ایرانی خود، اقدام به استخدام تعدادی روحانی نما کرده است.
به گزارش «ندای انقلاب»، رسانه مغرض صدای آمریکا در تازه ترین فعالیت ضد ایرانی خود، اقدام به استخدام تعدادی روحانی نما کرده است.
صدای آمریکا که در رویکرد جدید خود برای تاثیر گذاری بر جامعه ایران ترجیح داده از برخی روحانی نماهای معلوم الحال استفاده کند در برنامه ای با عنوان افق به بررسی بحث مهدویت پرداخته است!
در بخشی از این برنامه ، فردی که خود را حجت الاسلام والمسلمین محمد هدایتی معرفی می کرد در مقام تبیین رابطه مهدویت و نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده و مدعی شده «هیچ رابطه ونسبت حقیقی میان این دو مفهوم یعنی مهدویت وجمهوری اسلامی وجود ندارد!»
وی که از عناصر بازمانده انجمن حجتیه محسوب می شود، با رد تلاش برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) معتقد است«استفادۀ ابزاری از تئوری مهدویت توسط جمهوری اسلامی، درراستای تولید مفاهیم بدعت آمیز مذهبی بوده است. یکی از این مفاهیم بدعت آمیز، مقولۀ زمینه سازی برای ظهور است. مسأله ای که درروایات وارده از ائمۀ اطهار صلوات الله علیهم اجمعین جایگاهی نداشته وآنچه مطرح است تنها انتظار ودعا ونیایش برای تعجیل درفرج وظهور امام غایب است»
این مباحث انحرافی در زمینه مهدویت در شرائطی از رسانه ی آمریکایی صدای آمریکا مطرح می شود که عمق بینش سیاسی و عقیدتی امام راحل مانع از گسترش فعالیت اعضای انجمن حجتیه در سطح جامعه شده بود. موضوعی که به نظر می رسد آمریکایی ها حساب ویژه ای روی آن و سایر جریانات مشابه بازکرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها