کد خبر: ۷۵۶۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
سرپرست پیشین تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه خدا نمی‌خواست پیکان از این تیم گل بخورد، گفت: در پیکان به جای اینکه بازیکن میلیاری بگیریم، بازیکن میلیاردی می‌سازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بصیرت سرپرست پیشین سپاهان و مربی فعلی پیکان پس از جدا شدن از جمع زردپوشان اصفهانی تاکنون مصاحبه‌ای انجام نداد تا بازی پیکان با سپاهان سپری شود. وی درحالی پس از مدت‌ها سکوتش را شکست که اصلا دوست ندارد در مورد سپاهان صحبت کند. صحبت‌های مربی فعلی پیکان را در زیر می‌خوانید:

* خبرگزاری مهر: از عملکرد پیکان برابر سپاهان رضایت داشتید؟


- مجید بصیرت: پیکانی‌ها در 20 دقیقه اول مسابقه عملکرد خوبی داشتند اما در 25 دقیقه پایانی نیمه نخست، سپاهانی‌ها بهتر از ما بودند. در نیمه دوم هر دو تیم تغییراتی داشتند که خوشبختانه تعویض‌های ما جواب داد و در دقایق آخر شوت ایمان مبعلی تبدیل به گل شد.

* کرانچار اعتقاد داشت باید سپاهان با 5-6 گل پیکان را شکست می‌داد، این مسئله را قبول دارید؟


- سپاهان 2 موقعیت صددرصد گلزنی داشت ولی انگار خدا نمی‌خواست گل بخوریم. در این بازی دست خدا بالای سرمان بود و در نهایت پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم.

* انصافا از پیروزی پیکان برابر سپاهان خوشحال نشدید؟


- قبل از بازی گفتم جسم من در پیکان است اما قلبم با سپاهان. هم خوشحالم بودم و هم ناراحت، ناراحت از اینکه تیم محبوبم باخته بود و خوشحال از اینکه پیکان توانست در این بازی یک برد با ارزش را کسب کند. باید بگویم هنوز هم سپاهان را دوست دارم و واقعا در لحظاتی از بازی پنجشنبه تیمم را گم می‌کردم و خیال می‌کردم سپاهان تیم من است.

* نمی‌خواهید در مورد سپاهان و اتفاقاتی که برایتان رخ داد تا از این تیم جدا شوید، صحبت کنید؟


- نه اصلا. زیرا من 29 سال در سپاهان حضور داشتم و این سابقه کمی نیست. به خاطر اینکه یک اصفهانی هستم، خیلی سپاهان را دوست دارم. تنها برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و تنها در خصوص تیم پیکان صحبت می‌کنم.

* اما خیلی‌ها شما را مقصر حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر 3 اخطاره بودن رحمان احمدی می‌دادند و آن را عامل جدایی بصیرت از سپاهان عنوان کرده‌اند؟


- نمی‌خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم زیرا وقتی تیمی قهرمان می‌شود همه پشت دوربین‌ها رفته و عکس می‌گیرند اما در موقع شکست‌ها نوک پیکان انتقاد تنها به سوی افراد خاصی است. من از آقای رحیمی تشکر می‌کنم که در آن مقطع از من حمایت کرد اما معصوم نیستم که اشتباه نکنم. اگر با لابی و مسائل پشت پرده در این سال‌ها یک قران جابه‌جا کرده باشم، خدا از من نگذرد اما آن یک اتفاق و اشتباه نادر بود که من هم با شجاعت از همه عذرخواهی کردم، در حالیکه خیلی‌ها در آن مسئله دخیل بودند.

* همچنان از زلاتکو کرانچار ناراحت هستید؟


- از آقای کرانچار تشکر می‌کنم زیرا سال گذشته به عنوان آنالیزور در تیم فعالیت می‌کردم و ایشان اجازه می‌داد هفته‌ای یک جلسه برای بازیکنان حریفان را آنالیز کنم که این نشان دهنده حرفه‌ای بودن این مربی است اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که کرانچار تصمیم گرفت دیگر من نباشم. این موضوع را باید از خود ایشان سوال کند. بابت این اتفاقات ناراحت هستم و نمی‌توانم دروغ بگویم ولی فوتبال حرفه‌ای شده است.

* پیش از بازی با سپاهان به سمت نیمکت این تیم رفتید و با مرزبان دست دادید، آیا اختلافات‌تان با وی به پایان رسید؟


- تنها به خاطر اینکه آنها میهمان بودند به سمت‌شان رفتم و به اعضای کادر فنی سپاهان دست دادم. البته باید از لیدرها و تماشاگران تیم پیکان هم تشکر می‌کنم که به حرف من توجه کردند و از دقیقه پنج که به سوی آنها رفتم و خواستم علیه سپاهان شعار ندهند به این مسئله توجه کرده و تا پایان بازی تنها تیم پیکان را تشویق کردند. من هرکجا که باشم، اجازه نمی‌دهم کسی علیه تیم سپاهان شعار دهد.

* در سپاهان سرپرست بودید اما در پیکان مربی شدید، آیا مربیگری را دوست دارید یا بالاجبار فعلا در این بخش فعالیت می‌کنید؟


- از روز نخست به مربیگری علاقه داشتم اما به احترام آقای ساکت وظیفه سرپرستی را قبول کرد. حتی زمانیکه قلعه‌نویی به سپاهان آمد به مدت یک ماه مربی تیم بودم اما با آمدن محمود کریمی به کادرفنی تیم، دوباره سرپرست شدم. در زمان تاوارز هم مدتی مربی بود زیرا علاقه خاصی به مربیگری دارم. برای سرپرستی باید چاق شوید تا کت و شلوار به شما بیاید اما برای مربیگری مجبور می‌شوید شکم خود را آب کنید.(باخنده)

* عملکرد عبدالله ویسی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


- ویسی کار بزرگی در فوتبال ایران انجام داده و مکتبی جدید را در فوتبال کشور پیاده کرده است. اینکه یک مربی با بازیکنان گمنام لیگ‌های دسته اول و دسته دوم نتایج خوبی کسب می‌کند، یک مکتب جدید در فوتبال است که امسال شاهد اجرای آن توسط باشگاه‌های دیگر هم بودیم. امروز در پیکان به جای اینکه بازیکن میلیاری بگیریم، بازیکن میلیاردی می‌سازیم. بازیکنانی که تهران را ندیده بودند، ماشین هم نداشته و با مترو رفت و آمد می‌کنند و بزودی در فوتبال ایران بزرگی خواهند کرد. این مسئله به سود تیم پیکان است زیرا آنها با این باشگاه قرارداد 2-3 ساله دارند و در آینده سرمایه‌های تیم پیکان خواند شد.

* و صحبت پایانی؟


- باید در اینجا از فرهاد کاظمی تشکر کنم که تیم پیکان را به لیگ برتر آورد. البته پیش از حضور در پیکان به آقا فرهاد زنگ زدم و از او برای حضور در کادرفنی پیکان اجازه گرفتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها