کد خبر: ۷۵۶۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال گفت: کادرفني استقلال مجيدي را نخواست و آنها بايد پاسخگوي مشکل گلزني و نتايج استقلال باشند.
به نقل از سايت ناصر حجازي، آتيلا حجازي درباره ديدار پرسپوليس و استقلال گفت: هر دو تيم بازي معمولي به نمايش گذاشتند  که چندان دلچسب نبود. هر چند که پرسپوليس در دقايقي از بازي بهتر از استقلال عمل کرد اما تساوي نتيجه عادلانه اي بود.

وي افزود: از هر 2 تيم با مهره هايي که داشتند، انتظار بازي جذابي مي رفت، بخصوص استقلال که بر روي نيمکت نيز نفراتي چون ساموئل و توزي را داشت و از طرفي در  دو سال اخير بازي هاي خوبي مقابل پرسپوليس انجام مي داد و در آخرين بازي اي که شکست خورد، به رغم غيبت ستاره هايش تا آخرين دقايق بازي نيز تيم پيروز ميدان بود و حتي در جام حذفي، پر گل ترين بازي چند سال اخير اين دو تيم را رقم زد.


حجازي درباره مشکل خط حمله استقلال گفت: حضور مجيدي مي توانست براي استقلال مفيد باشد اما کادرفني اين تيم، وي را نخواست و آنها بايد پاسخگوي مشکل گلزني و نتايج استقلال باشند.


مربي فصل گذشته استقلال درباره مشکلات مالي اين باشگاه گفت: سال گذشته نيز استقلال مشکل بي پولي داشت و اين مسئله مختص به امسال نيست. ضمن آنکه سال قبل در کنار بي پولي، اختلافات دروني هيئت مديره نيز بود. شايد از بي سياستي مظلومي بود که مشکلات مالي تيم را فقط به مديريت انتقال مي داد و در رسانه ها حرفي نمي زد.


حجازي تاکيد کرد: بسياري از بازيکنان و مربيان از سال گذشته طلبکارند و آنطور که شنيدم، مظلومي در حدود يک فصل از قرارداد خود را طلب دارد. من نيز در حدود نيمي از قراردادم را نگرفته ام اما با اين مشکلات به ياد ندارم نتايج استقلال را به بي پولي ربط داده باشيم. بازيکنان استقلال آنقدر غيرت دارند که براي مردم با جان و دل بازي کنند. ضمن آنکه مي دانند فتح الله زاده براي آنکه آنها به حق و حقوق خود برسند، از هيچ تلاشي کوتاهي نمي کند.


وي گفت: رفتارهايي که در قبال پدرم يا کادر فني سال گذشته استقلال شد، درست نبود. رفتار حرفه اي آن است که از سرمربي تيمي که فقط 6 هفته از بازي ها گذشته است، حمايت شود مگر هيچ تغييري در روند بازي تيم شکل نگيرد يا تيم وارد بحران شده باشد. استقلال سال گذشته آرامش داشت اما تيم را وارد بحران کردند.


حجازي اظهار داشت: زمان پدرم نيز استقلال را از هفته دوم و بعد از بازي با ملوان وارد حاشيه کردند. سالي که نمي خواستند وي موفق باشد و از همان روز اول بدنبال گزينه هاي خود بودند. هرگز دوستداران پدرم جلسات شبانه هيئت مديره وقت استقلال را از ياد نمي برند، جلساتي که آرامش را از ناصر حجازي گرفت تا در نهايت استعفا بدهد. پدرم با پرسپوليس که تمام ديدارهايش را برده بود، طوري بازي کرد که تا آخرين لحظات بازي پيروز ميدان بود اما بعد از مساوي با تيم قدر آن سال پرسپوليس، بايستي پاسخگوي مساوي کسب شده به هيئت مديره مي شد. آن دوران گذشت و مردم با گذشت زمان واقعيت ها را فهميدند.


وي ادامه داد: به ياد دارم سال بعد استقلال تا رتبه 17 سقوط کرد اما طوري از کادر فني حمايت شد که توانستند تيم را سر و سامان ببخشند اما به پدرم حتي يک نيم فصل هم فرصت ندادند تا در آرامش کار کند و از هفته دوم تشکيل جلسه مي دادند. به هر حال هر شخص خلوتي براي خود دارد و اميدوارم آنهايي که اجازه ندادند تا پدرم در آن سال با آرامش کار کند، در تنهايي خود به آنچه کردند، کمي فکر کنند. پدرم از اتفاقات آن سال و از بي عدالتي اي که در قبال وي شد، هميشه ناراحت بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها