کد خبر: ۷۵۶۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تا زمانی که توپ‌های لیگ برتر آبروی دروازه‌بان‌ها را نبرند آنها را عوض نمی‌کنند.

محسن فروزان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به  شکست 3 بر یک تراکتورسازی مقابل ذوب آهن به انتقاد از توپ های لیگ برتر پرداخت و گفت: تا آبروی دروازه بان ها را در لیگ نبرند خیالشان راحت نمی شود. باید حتما آبروی ما برود تا تصمیم بگیرند توپ ها را تغییر دهند. این توپ ها استاندارد نیست. روی گل دومی که از ذوب آهن خوردم فقط توپ را مقصر می دانم. این توپ ها به یکباره مسیرشان عوض می شود. روی گل اول و سومی که دریافت کردم بحثی ندارم اما اگر یک بچه هم به سمت دروازه با این توپ ها شوت بزند احتمال گل شدن وجود دارد. بازیکنان هم نمی توانند دو پاس سالم بدهند و دچار مشکل هستند.

وی در مورد اینکه چرا بعد از صدرنشینی در لیگ مقابل ذوب آهن نتوانستند نتیجه بگیرند، گفت: قسمت بود که این بازی را با شکست پشت سر بگذاریم. چند موقعیت خوب را از دست دادیم اما ذوب آهن از هر سه موقعیت گلی که داشت استفاده کرد. آن روز، روز تراکتورسازی نبود. این شانس ما است با تیم هایی بازی داریم که می خواهند از بحران در آیند. این هفته هم با صبای قم بازی داریم. من فکر می کنم به موقع باختیم تا حواسمان را بیشتر جمع کنیم.

فروزان در ارتباط با اینکه فکر می کند بتوانند به همراه اولیویرا به قهرمانی برسند، گفت: اولیویرا واقعا مربی خوبی است و می توانیم امسال به قهرمانی فکر کنیم.

فروزان که هفته گذشته میهمان برنامه 90 بود در خصوص اینکه این تصور وجود دارد هر کسی بعد از حضور در این برنامه دچار افت می شود و خود او هم در هفته گذشته 3 بار دروازه اش باز شد، گفت: این هفته ثابت می کنم این تصور غلط است. مقابل ذوب آهن همه ما بد بازی کردیم و فقط من بد نبودم.

فروزان در مورد حضور در تیم ملی تصریح کرد: کی‌روش هر کسی را دعوت می کند ما باید احترام بگذاریم. کسانی که دعوت نمی شوند باید بیشتر تمرین کنند و در بازی ها خود را نشان دهند. مطمئن هستم کی‌روش می خواهد با تیم قوی به جام جهانی برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها