کد خبر: ۷۵۴۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

به دنبال مصاحبه محمدرضا باهنر با روزنامه اصلاح طلب اعتماد و طرح موضوع رای دادن غلامحسین کرباسچی به میرحسین موسوی، کرباسچی خشمگین شده و به سخنان باهنر جواب داده است.

گرچه غلامحسین کرباسچی دست راست مهدی کروبی در انتخابات 88 بود و از این موضوع نهایت استفاده را بویژه در مستندهای انتخاباتی کروبی برد، اما آنچنان که در محافل سیاسی مختلف حتی در میان اصلاح طلبان مطرح است، وی در نهایت به میرحسین رای داد.
 
با این حال، کرباسچی در جوابیه خود به روزنامه اعتماد آورده است: در انتخابات هم بارها دروغ بودن این اتهام از جانب من اعلام شده است. آیا فکر کرده‌اید که چرا چنین دروغ آشکاری جعل شده، در حالی که رای من مخفی بوده است؟ اگر به همین نکته توجه می‌کردید از بسیاری مطالب ناگفته مطلع می‌شدید. به علاوه این چه معنایی دارد که یک فرد تمام‌وقت به نفع یک نامزد باشد اما سر صندوق یک رای خود را به نام دیگری بیندازد؟ این برداشت فقط از جانب کسانی منطقی و ممکن می‌نماید که خود چنین کرده‌اند. البته اگر شما به فردی غیر از نامزد گروه خود رای داده‌اید اشکالی ندارد شاید در آینده نه چندان دور صریح‌تر از گذشته به این مطلب اقرار کنید بلکه از بار سنگین مسوولیت خود کم نمایید. فراموش نکنیم که شما خودتان گفته‌اید رای به آقای موسوی آن روز بر اساس وظیفه شرعی بوده است.
 
 رای در انتخابات بر اساس قانون مخفی است و شما که خود را عضو ارشد مجلس قانونگذاری می‌دانید قانونا حق کنجکاوی (آن هم در امر غیرممکن) و بدتر از آن نسبت دروغ دادن و به دنبال آن استدلال موهوم بر اساس آن را ندارید. اینکه گفته‌اید همه هم می‌دانند. من که خود رای داده‌ام لااقل می‌دانم که دروغ می‌گویید، مگر آنکه خدای نکرده آن رای را شما تغییر داده باشید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
ای بر خالیبند لعنت
تو امیر کبیر رای داد رایشم جلو همه بازکرد به همه نشون داد.
همه ی دست اندرکارای شیخ به اون یارو رای دادن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها