کد خبر: ۷۵۴۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
مستند جدیدی که ریشه‌های افراط‌گری اوباما را به همراه تصویری از آمریکا در سال ۲۰۱۶ در صورت ابقای اوباما در سمت ریاست‌جمهوری ارائه می‌دهد، با استقبال گسترده‌ای در آمریکا روبرو شده است.
فارس به نقل از پایگاه خبری «ورلدنت‌دیلی» نوشت: مستند جدیدی با عنوان «2016: آمریکای اوباما» که در خصوص ریشه‌های افراط‌گری «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا ساخته شده و تصویری از آمریکا در سال 2016 در صورت ابقای اوباما در سمت ریاست جمهوری را ارائه می‌دهد، در اکران اولیه در چندین شهر سراسر آمریکا با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.

بر اساس این گزارش این مستند قرار است در شب گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان در یکهزار و 74 سالن سینما به نمایش درآید که به طور تخمینی از هر 4 سالن سینما آمریکا، این مستند در یکی از سینماهای این کشور به اکران درخواهد آمد.

بر اساس این گزارش، مصاحبه‌ای نیز در این فیلم با «جرج اوباما» برادر ناتنی اوباما صورت گرفته است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که مستند مذکور، در طول مدت نمایش یک هفته‌ای خود، به یکی از پررونق‌ترین فیلم‌ها در تاریخ فیلم های صنعت مستقل فیلم سازی آمریکا تبدیل شده است.

 35 درصد از تمامی بلیط‌هایی که روز پنجشنبه هفته گذشته در وب‌سایت شرکت شماره یک فروش بلیط فیلم‌های سینمایی به صورت آنلاین موسوم به «Fandango.com» به فروش رسیده است مربوط به مستند اوباما بوده است.

یکی از مسئولان این فیلم می‌گوید که انتظار می‌رود تماشاچیان این مستند، افزایش چشمگیری داشته باشند.

«جونز» از مقامات مسئول این مستند آمریکایی ادامه داد: نمایش این فیلم در یک سالن تئاتر در هوستون ایالت تگزاس آغاز شد و موفقیت بسیار چشمگیری به دست آورد و در اولین اکران خود در یک هفته، 43 هزار دلار فروش کرد.

این مستند بر اساس کتاب «ریشه‌های خشم اوباما» به قلم «دینش دسوزا»، نویسنده‌ی محافظه‌کار آمریکائی و به کارگردانی «دسوزا» و «جان سولیوان» ساخته شده است.

هفته گذشته، مستند «2016»، دومین فیلم پرفروش باجه‌های بلیط فروشی آمریکا شد که بر فیلم‌های پربودجه‌ای چون «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «میراث بورن» غلبه کرد و پس از فیلم «بی اهمیت‌های 2» بیشترین فروش را داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها