کد خبر: ۷۵۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
رئيس سابق ستاد مشترك ارتش اسرائيل:
رئيس سابق ستاد مشترك ارتش اسرائيل ضمن انتقاد از اظهارات اخير نتانياهو در مورد حمله به ايران اعلام كرد كه مقابله با ايران بسيار دشوار است.
«خبرگزاري دانشجو» به نقل از السفير، گابي اشكنازي، رئيس سابق ستاد مشترك ارتش اسرائيل،‌ گفت: اكنون زمان حمله به ايران نيست.

منابع خبري در اسرائيل به نقل از اين مقام نظامي در اسرائيل كه گفته مي شود مدت هاست در مورد اقدام نظامي عليه ايران سكوت كرده بود، نوشتند كه به ما هر روز گفته مي شود كه ايران داراي سلاح هسته اي است اما تاكنون تملك سلاح اتمي براي ايران ثابت نشده است.

از سوي ديگر روزنامه اسرائيلي معاريو نيز به نقل از موشه يعالون، معاون نتانياهو، نوشت كه ما هنوز در مورد هر گونه اقدام نظامي عليه ايران مردد هستيم.

وي با اشاره به اينكه مقابله با ايران به دليل وابستگي به مولفه ها و عوامل گوناگون بسيار دشوار است،‌ گفت: اين عوامل هر روز در حال تغيير هستند و بنابراين اظهارنظر قطعي در مورد حمله نظامي به ايران درست نيست.

اظهارات اين مقام بلندپايه نظامي اسرائيلي در واكنش به مواضع اخير نتانياهو در مورد ايران صورت مي گيرد.

برخي مقامات رژيم صهيونيستي از جمله نتانياهو طي هفته هاي اخير به كرات از حمله نظامي به ايران سخن گفته اند اما اين اظهارات از سوي احزاب اپوزيسيون در رژيم و همچنين برخي مقامات نظامي و امنيتي آن مورد انتقاد واقع شده است.

از سوي ديگر كاخ سفيد نيز در آخرين موضع گيري خود در قبال اين اظهارات همچنان از تلاش هاي ديپلماتيك براي حل مناقشه اتمي ايران و غرب سخن گفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها