کد خبر: ۷۵۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۲۷ آذر ۱۳۸۹

به گزارش 598 مرکز اسلامی برزیل در بیانیه ای ضمن محکوم کردن به تبیین آثار اینگونه حملات ددمنشانه تروریستی ایادی استکبار و صهیونیسم بین الملل پرداخت، که در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته است.


بسم الله الرحمن الرحيم

" ولا تقولوا لمن يقتل في سبيل الله أموات بل أحياء ولكن لا تشعرون " البقرة، 154

کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده نخوانید آنان زندگانند وشما آگاه نیستید.

 بار دیگرگروهک های تروریست و دشمن انسانیت در اقداماتی  وحشیانه در چابهار در جنوب شرق ایران و در بغداد و دیاله در عراق دست به جنایتی هولناک زدند که منجر به شهادت محبین و عشاق اباعبد الله الحسین (ع)  شرکت کننده در مراسم عزاداری سالار شهیدان گردید. مراسمی که هرساله  به یاد قیام خونین کربلا  در سال 61 ه ق در دفاع از دین خدا و سنت رسول الله(ص) وحقوق مظلومین برعلیه حکام جابر و ظالم وجهت امر بمعروف و نهی از منکر ،  برگزار می گردد و مورد احترام تمامی مسلمانان و آزادگان عالم است.

 اهداف شوم این شیطان صفتان همانا افروختن آتش کینه مابین شیعه و سنی  و حمله به احساسات و احترام جامعه اسلامی  نسبت به  سید الشهدا (ع) و جایگاه ویژه آن در میان مسلمانان جهان است. و نیز بمنظور تفرقه افکنی در صفوف مسلمین  و فروافکندن  مسلمین در جنگ داخلی و تکفیر و برادر کشی بمنظور تامین منافع دشمنان اسلام و اشغالگران صورت گرفته است.

https://nazerin.wordpress.com/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif

 اقدام جنایت کارانه این تروریست ها نشان از سینه های آکنده از حقد و کینه آنان نسبت به اهل بیت (ع) و پیروان ایشان  و سرسپردگی تاریخیشان به حکومت های ظلمه و طاغوت و در راس آن یزید بن معاویه دارد ؛ نزد این پلید سرشتان گمراه ماه حرام و خون بی گناهان و خانه خدا هرگزحرمتی نداشته است و این جنایات ننگین را با پوشش نامهایی مانند "جند لله و اسلام" انجام می دهند ، همانگونه که عبید لله بن زیاد و عمر بن سعد نیز به نام "اسلام" فرزندان پیامبر اسلام و یارانش را بشهادت رساندند.

بنام مرکز اسلامی برزیل ضمن اعلام محکومیت و انزجار شدید نسبت به این جنایت ددمنشانه اعلام می داریم که این گونه اقدامات تنها تمسک و استورای و عطش نسبت به مکتب و مسیر سید الشهدا (ع) را افزون می کند ، مسیری که به حق مدرسه آزادگی و رادمردی و مبارزه با حکام ظلم و جور در طول تاریخ بوده است.

وقوع این فاجعه تالم آمیز را  به پیشگاه حضرت صاحب الزمان مهدی منتطر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ونائب بر حق ایشان ولی امر مسلمین ، رهبر انقلاب اسلامی آیت لله العظمی سید علی خامنه ای ( حفظه الله) ونیز حضور علما و مراجع عظام و پیروان اهل بیت (ع) بالاخص در ایران و عراق تسلیت عرض می نماییم.

از درگاه الهی مسئلت می نماییم که شهدای این حادثه را مشمول رحمت و غفران خویش فرمایید و آنان را در بهشت برین با شهدای کربلا محشور فرماید و مجروحین را رخت عافیت و صحت عاجل بپوشاند و بر بازماندگان صبر و آرامش مرحمت فرماید.

خداوندا این قربانی در مسیر دین و طلب رضایت را بپذیر و خون پاک این بیگناهان را زمینه ساز پیروزی و تعجیل در فرج مولانا صاحب العصر و الزمان امام الحجه (عجل) و شکست وفروپاشی دشمنان اسلام و مسلمین مقرر فرما.

 " و سيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون و العاقبة للمتقين " الشعراء،227

آنان که ظلم روا داشته اند به بزودی خواهند دانست که جایگاهشان کجاست و عاقبت نیک از آن متقین است.

مرکز اسلامی برزیل

چهارشنبه 9 محرم 1432

15 دسمامبر 2010

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها