کد خبر: ۷۵۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۷ آذر ۱۳۸۹
به گزارش سرویس بین الملل بی باک به نقل از "دیلی میل"، گزارش هایی که از منابع سلطنتی بریتانیا صادر شد حاکی از آن است که برای اوباما رئیس جمهور آمریکا و همسرش هیچ دعوت نامه ای برای شرکت در جشن ازدواج پرنس "ویلیام و کیت میدلتون" فرستاده نشده است.

 روزنامه "دیلی میل" در ادامه این گزارش می نویسد: این جشن یک مناسبت بین المللی و یا دیپلماتیک نمی باشد بنابراین به اوباما دعوت نامه فرستاده نشده است.

این ادعاهای روزنامه "دیلی میل" در حالی مطرح می شود که روزنامه الانباء کویت نوشت: گزارش های رسمی از فرستادن دعوت نامه های رسمی برای بسیاری از روئسا و مسئولان کشورهای مختلف برای حضور در این جشن خبر می دهد.

 گفته می شود این جشن ازدواج سلطنتی که در 29 آبریل آینده برگزار می شود شاهد حضور رئیس جمهور فرانسه نیکولا سارکوزی و همسرش کارلا برونی نیز می باشد.

برخی رسانه ها یکی از دلایل خودداری مسئولان بریتانیا از دعوت اوباما را این گونه ذکر کردند که در سال 1981 هنگامی که ولیعهد بریتانیا دعوت نامه رسمی برای جشن ازدواجش را به رئیس جمهور وقت آمریکا رونالد ریگان فرستاد، ریگان در این جشن حاضر نشد و بعدا دلایل امنیتی را بهانه کرد و برای همین هم بریتانیا رئیس جمهور آمریکا را دعوت نمی کند!

 در پایان لازم بذکر است که منابع رسمی بریتانیا تاکید کردند که فهرست دعوت شدگان هنوز تکمیل نشده اما اوباما در این جشن دعوت نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها