کد خبر: ۷۵۲۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
 آرش برهاني پس از تساوي در دربي 75 گفت: طرفداران استقلال دوست داشتند ما در اين بازي برنده باشيم اما بازي خوبي نبود. در 12،13 دربي که تجربه کردم اين دربي از همه کسل کننده‌تر بود.

وي در مورد کيفيت بازي اظهار داشت: دو تيم بازيکنان خوب زيادي دارند و توقع از دو تيم زياد است. بايد خيلي بهتر بازي مي‌کرديم ولي متاسفانه اين گونه نشد. بازي براي هوادار‌ان ما خوب نبود ولي شايد براي طرفداران پرسپوليس هيجان داشت.

برهاني در مورد شرايط خود گفت: آمادگي‌ خوبي داشتم و فکر نمي‌کردم در اين بازي اين گونه باشم. نه زياد خوب بازي کردم و نه موقعيت زيادي براي من ايجاد شد.

وي در مورد کيفيت بازي استقلال تصريح کرد: اگر در همه بازي‌ها مانند بازي مقابل ملوان باشيم مي‌توانيم نتيجه مطلوبي بگيريم اما در اين بازي اين گونه نبوديم و نتوانستيم انتظارات را برآورده کنيم.

برهاني ادامه داد: در 6 هفته‌اي که از ليگ مي‌گذرد در اکثر بازي‌ها در 20 دقيقه اول گل خورده‌ايم و سپس به دنبال جبران آن بوده‌ايم که بايد اين ضعف خود را برطرف کنيم. پرسپوليس در اين بازي سورپرايزمان کرد و اگر مانند بازي با ملوان ظاهر مي‌شديم بازي را مي‌برديم.

مهاجم استقلال گفت: استرس بازي بالا بود و منطقي بازي نکرديم. جاهايي که بايد توپ مي‌رسيد نرسيد. تا حالا چنين شرايطي برايمان پيش نيامده بود. البته پرسپوليس هم همينطور بود. در اين بازي اگر هواداران هم حضور نداشتند بازي مسخره‌اي را شاهد بوديم.

برهاني در پاسخ به اين سؤال که آيا مشکلات مالي حل شده يا خير گفت: هنوز 7 ماه است که پول نگرفته‌ايم و اميدوارم اين مشکل به زودي برطرف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها