کد خبر: ۷۵۲۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
طی یک نظرسنجی در روزنامه الیوم السابع؛
در یك نظر سنجی كه از سوی پایگاه اینترنتی روزنامه مصری 'الیوم السابع' انجام شد، نزدیک به 70 درصد از شركت كنندگان نسبت به موفقیت سفر محمد مرسی رییس جمهوری مصر به ایران برای شركت در نشست سران غیر متعهدها ، ابراز اطمینان كردند و 25/08 درصد شرکت کنندگان مخالف با سفر مرسی به ایران و حضور د ر اجلاس جنبش عدم تعهد بوده و 4/98 درصد رای ممتنع داده اند.
سرویس بین الملل پایگاه 598، در یك نظر سنجی كه از سوی پایگاه اینترنتی روزنامه مصری 'الیوم السابع' انجام شد، نزدیک به 70 درصد از شركت كنندگان نسبت به موفقیت سفر محمد مرسی رییس جمهوری مصر به ایران برای شركت در نشست سران غیر متعهدها ، ابراز اطمینان كردند.

بر اساس این نظر سنجی، 69/94 در صد از شركت كنندگان ابراز اطمینان كردند كه سفر رئیس جمهوری مصر به ایران باعث ذوب شدن یخ ها در روابط بین دو كشور بزرگ جهان اسلام خواهد شد.

شایان ذکر است که 25/08 درصد شرکت کنندگان مخالف با سفر مرسی به ایران و حضور د ر اجلاس جنبش عدم تعهد بوده و 4/98 درصد رای ممتنع داده اند.

چندی پیش منابع ریاست جمهوری مصر به (خبرگزاری رسمی مصر) الشرق الاوسط تاكید كردند كه محمد مرسی رییس جمهوری این كشور در راس هیاتی در نشست سران كشورهای غیر متعهد ها كه قرار است هفته آینده در تهران برگزار شود، شركت خواهد كرد.

بر این اساس خبرگزاری الشرق الاوسط اعلام كرد كه 'مرسی' در راه بازگشت از سفرش به چین عازم تهران می شود.

گفتنی است سیاستمداران، کارشناسان مسائل سیاسی و رسانه های جمعی مصر از سفر رییس جمهور مصر به ایران استقبال نموده اند و این سفر را موجب ناخرسندی و خشم آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب می دانند.

در این حال اردوگاه غرب با آماده باش رسانه های وابسته در تلاشند تا سفر محمد مرسی به ایران برای حضور در اجلاس را اقدامی خطرناک از سوی مصر و توطئه ای علیه دولت های عربی جلوه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها