کد خبر: ۷۵۱۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
در کل کل ها ؛ عدد 6 و عدد 4 به کرات مورد استفاده قرار گرفته و ایمون زاید ، قلعه نویی و ستاره های قدیم و جدید محور اصلی بحث هایند
Steghlal Perspolis
ok
سایت گل -شصت و پنجمین داربی تهران با همه حرارتش در راه است . رقابتی تمام نشدنی که هواداران فوتبال را در هیجان خود غرق خواهد کرد.
استقلال و پرسپولیس که بیش از 5 دهه جریان اصلی فوتبال ایران را با خود همراه کرده اند حالا هواداران بیشماری دارند که این روزها پای ثابت  کل کل های دوستانه در سایت ها و شبکه های اجتماعی اند.
در این کل کل ها ؛ عدد 6 و عدد 4 به کرات مورد استفاده قرار گرفته و ایمون زاید ، قلعه نویی و ستاره های قدیم و جدید محور اصلی بحث هایند. چیزی که به شدت در بی را داغ می کند.
سایت گل که بخش مهمی از جذابیت خود را به حضور خوانندگان صاحب نظر و پروپاقرصش مدیون است ، این فضا را برای کل کل های دوستانه در اختیار شما خواهد گذاشت. شما از امروز تا یکی دو روز بعد از داربی این فرصت را خواهید داشت تا با رعایت شئون هرچه می خواهد دل تنگ تان بگویید.
شرط اصلی ما در این تاپیک رعایت اخلاق است. لطفن از تایپ کردن کلمات قبیح خودداری کنید...یادمان باشد فوتبال در نهایت نه برای دشمنی که برای لذت  خلق شده است. .
تعهد نامه قلبی شما به سایت گل :
1 - در نظر بگیرید اینجا کمی با فضای صفحات اجتماعی تفاوت دارد . بسیاری از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس شک نکنید که این شبها وقتی در اردوی تیم بیکار می شوند سری به این کامنت ها می زنند . خواهشا به هیچکدام از آنها توهین نکنید . از علی کریمی و فرهاد مجیدی و هاشمی نسب و محرمی و دایی و باقری و ....گرفته تا پروین و قلعه نویی و رویانیان و فتح الله زاده و ستاره امروزی دو تیم ! بیایید در کنار هم تمرین کل کل مودبانه بکنیم . همه لطف فوتبال به این بحثها و هیجان هاست . با سطح درک و شعور بالای خود کاری کنید که امشب اپراتورهای ما کمترین ملاحظه و سانسور را به خرج بدهند
2 - نیازی نیست تاکید بکنیم که پدیده ای به نام دیلیت ! و پاک کردن کامنت های شما حتی بعد از انتشار هم وجود دارد . سعی کنید اینجا و این باکس ویژه یک خاطره ماندگار برای هواداران دو تیم باشد .
3 - شاید جزو معدود دفعاتی است که ال کلاسیکو و دربی تهران با همدیگر تقریبا همزمان شده است . اگر تا ظهر فردا فضای این بخش ویژه از نظر تعهد شما به سایت گل مناسب باشد بخش های جذاب تری هم اضافه خواهد شد .
4 - ببینیم و تعریف کنیم
این گوی و این میدان
در ضمن .....
جام بزرگ پلی استیشن و ایکس باکس در سینما پردیس ملت را فراموش نکنید . همه اطلاعات را با کلیک روی تصویر زیر مشاهده خواهید کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها