کد خبر: ۷۵۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۶ آذر ۱۳۸۹
به گزارش فارس، معاون رئيس جمهور آمريكا به عيادت پادشاه عربستان سعودي كه در حال مداواي بيماري خود در بيمارستاني در نيويورك است، رفت و نامه رئيس جمهور آمريكا را تحويل خانواده وي داد.

به گزارش خبرگزاري رويترز، كاخ سفيد با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه "جو بايدن " به طور ناگهاني به بيمارستاني كه ملك "عبدالله بن عبدالعزيز " پادشاه عربستان در آن در حال مداواست، رفت و با خانواده وي از جمله "متعب بن عبدالله " فرزندش ديدار كرد.

بر اساس اين گزارش، بايدن نامه‌ ويژه‌اي از "باراك اوباما " رئيس جمهور آمريكا به ملك عبدالله را به خانواده وي تحويل داد و براي او آرزوي شفاي عاجل كرد.

در اين گزارش اشاره‌اي به محتواي نامه نشده است.

پادشاه عربستان از آن زمان تاكنون دو بار در تاريخ‌هاي چهارشنبه 24 نوامبر و جمعه سوم دسامبر 2010 ميلادي مورد عمل جراحي از ناحيه كمر قرار گرفت.

ملك عبدالله " اول آذر ماه گذشته به دليل ابتلا به آنچه بيماري دررفتگي غضروفي و ديسك كمر و درد عصبي خوانده شد، براي ادامه درمان، رياض را به مقصد نيويورك ترك كرد.

پادشاه عربستان قبل از ترك كشورش شاهزاده "سلطان بن عبدالعزير آل سعود " ولي‌عهد را كه وي نيز بيش از هشتاد سال سن دارد و دوران نقاهت از بيماري صعب العلاج سرطان خود را در مراكش مي‌گذراند به كشور فراخواند تا در غياب وي اداره امور كشور را به دست گيرد.

ملك عبدالله كه همواره به دليل ترس و نگراني از وقوع كودتا توسط برخي شاهزادگان آل سعود كمتر به خارج از كشور سفر مي‌كرد بيش از 20 روز است كه در آمريكا به سر مي‌برد و به عقيده تحليلگران سياسي اين خود مي‌تواند نشانه‌اي از وخامت حال پادشاه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها