کد خبر: ۷۵۰۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

جریان ضدانقلاب که پس از فتنه 88 با ریزش شدید اجتماعی مواجه شده و عملا رهبری سیاسی و رسانه ای آن بدست ضدانقلاب خارج نشین افتاده است، پس از پیشنهاد مضحک کثیف کاری در تهران همزمان با حضور میهمانان خارجی که توسط یکی از سایت های اصلی سبزها منتشر شد، این بار پیشنهاد سخیف دیگری را مطرح کرد.

به گزارش رجانیوز، سایت بالاترین با انتشار یک فراخوان عمومی خطاب به مخاطبانش -در خارج از کشور!-، خواستار نافرمانی مدنی از سوی آنها شد و از آنها خواست تا در مدت برگزاری اجلاس تهران، شهر را ترک نکرده و با حضور در خیابان ها موجب ترافیک شوند!

این پیشنهاد خنده دار در حالی مطرح می شود که با آغاز فتنه 88، بسیاری از  سبزها و کسانی که مدعی تقلب در انتخابات بودند از دادن جان خود در راه هدفشان سخن می گفتند اما روند نزولی این جریان تا حدی پیش رفته است که سطح مبارزات این جریان با نظام، به در خواست برای مسافرت نرفتن و ماندن در پایتخت محدود شده است!

گفتنی است در بخش دیگری از این فراخوان بامزه، تصریح شده که سه سال از عدم ورود خبرنگاران خارجی به تهران می گذرد و این فرصت مناسبی است تا سبزها بتوانند اعتراض خود را نمایان کنند! اما این ادعای کذب در حالی است که طی این مدت در مناسبت های مذهبی، ملی و ... خبرنگاران کشورهای خارجی در تهران حضور داشته اند و کشورهای غربی و مدعی دموکراسی از جمله رژیم سلطنتی انگلیس باید پاسخگوی اخراج خبرنگار پرس تی وی از این کشور باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هادي محمدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
به خاطر رشد سبز به پاي اين سبزي كود ريخته اند وبديهي كه كود تاثير خود را گذاشته |......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها