کد خبر: ۷۴۸۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
کارشناس فوتبال ايران در ارزيابي اش از کيفيت برگزاري ليگ دوازدهم با بيان اينکه هيچ پيشرفتي نمي بيند در مورد دلايل ناکامي پرسپوليس گفت: براي صحبت درباره مشکلات پرسپوليس بايد به اين تيم نزديک‌تر بود ولي شايد مشکل اين تيم صرفا به داخل زمين محدود نباشد.
  مجيد جلالي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ارزيابي‌اش از مسابقات ليگ برتر تصريح کرد: قبلا هم گفته بودم که ليگ از نظر شکل برگزاري، استانداردها و قواعد بهتر شده است ولي همچنان از نظر فني هيچ پيشرفتي نمي‌بينيم.

وي افزود: تا اينجاي کار که هيچ چيز خاص و جديدي در مسابقات ليگ نظرم را جلب نکرده است. البته معتقدم هنوز در هفته‌هاي ابتدايي ليگ هستيم و براي اينکه نگاه واقع بينانه‌تري به جدول داشته باشيم بايد چند هفته ديگر صبر کنيم.


جلالي درباره ناکامي تيم فوتبال پرسپوليس با وجود جذب بازيکنان ملي پوش و گرانقيمت خاطرنشان کرد: براي صحبت منطقي درباره مشکلات پرسپوليس بايد به اين تيم نزديک‌تر بود. ما فقط 90 دقيقه مسابقه را مي‌بينيم در حالي که شايد مشکل پرسپوليس به اين دقايق محدود نباشد و به خارج از زمين مربوط شود. وقتي يک تيم وسط زمين خوب بازي نمي‌کند طبيعتا به اين نتيجه مي‌رسيم که اين مشکلات خارجي وجود دارد.


وي در پاسخ به اين سئوال که "کدام تيم مدعي قهرماني ليگ دوازدهم است"؟ تاکيد کرد: به نظرم سپاهان مدعي قهرماني است. من چند بازي اين تيم را تماشا کردم. آنها هرچند هنوز تيم کاملي نيستند ولي در بخش مالکيت توپ وضعيت خيلي خوبي دارند.


سرمربي پيشين تيم فوتبال فولاد خوزستان از صحبت درباره عملکرد تيم ملي فوتبال خودداري کرد و گفت: من بازي تيم ملي با تونس را نديدم و نمي‌توانم درباره آن نظر بدهم.


جلالي در پايان با بيان اينکه اين روزها در حال استراحت است، تصريح کرد: هفته گذشته با جمعي از پيشکسوتان فوتبال براي بازديد از مناطق زلزله زده به تبريز رفتيم. فعلا هم که در حال استراحت هستم و کار بخصوصي ندارم. البته شايد در آينده چند کلاس مربيگري ديگر در شهرهاي دور افتاده برگزار کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها