کد خبر: ۷۴۶۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در صنعت دفاعی به رغم محرومیت‌ها در بازار تجاری، به لحاظ كمی و كیفی، یكی از كم نظیرترین كشورهای دنیا هستیم به طوری كه امروز در این صنعت 14 هزار و 36 محصول گسترده را طراحی، تولید و به بازار ارایه كرده‌ایم.
ایرنا، سردار احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم روز صنعت دفاعی كه با حضور ' محمود احمدی نژاد ' رییس جمهوری برگزار شد، با اشاره به كاركردهای صنعت دفاعی در كشورمان افزود: استقلال یكی از این كاركردها است كه بدون آن در حوزه نظامی نمی‌توانیم در سایر حوزه‌ها به استقلال برسیم.

وی یكی دیگر از كاركردهای صنعت دفاعی را بازدارندگی دانست و گفت: در این حوزه نیازمند نوآوری هستیم.

سردار وحیدی خاطرنشان كرد: بازدارندگی در گرو امنیت است و باید با تعریف دقیقی از امنیت آن را ارایه دهیم زیرا اگر نتوانیم تعریف مشخصی در این حوزه داشته باشیم، نمی‌توانیم به بازدارندگی دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه توسعه فناوری‌های پیشرفته را از دیگر كاركردهای صنعت دفاعی عنوان كرد و گفت: با توسعه فناوری‌های پیشرفته می‌توان به دستاوردهای علمی بالایی بخصوص در حوزه صنایع دفاعی دست یافت كه تاكنون نیز دستاوردهای خوبی در این بخش كسب كرده‌ایم.

سردار وحیدی با بیان این كه توسعه دفاعی نقش مهمی در توسعه كشور ایجاد كرده است افزود: در صنعت دفاعی به رغم محرومیت‌ها در بازار تجاری، به لحاظ كمی و كیفی، یكی از كم نظیرترین كشورهای دنیا هستیم به طوری كه امروز در این صنعت 14 هزار و 36 محصول گسترده را طراحی، تولید و به بازار ارایه كرده‌ایم.

وی یادآور شد: یكی از مسوولین نظامی رژیم صهیونیستی اعلام كرده بود كه اگر بخواهیم به ایران حمله كنیم این كشور بلایی برسر ما می آورد كه مثل آن را تاكنون ندیده‌ایم و این اعترافات فقط به دلیل درك تحولات، حركت در مسیر تحولات و رسیدن به قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها