کد خبر: ۷۴۴۰۵
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبالی ارائه می‌دهیم که همه مردم آن را دوست دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران گفت:‌ بازی بسیار سختی بود. هر دو تیم با توجه به اینکه در دیدار قبلی پیروز شده بودند در این دیدار با تمام وجود در میدان حاضر شدند تا سه امتیاز را کسب کنند. در نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به دو گل رسیدیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم بازی را حفظ کنیم و روی ضد حملات گل بزنیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط را چطور می‌بیند و آیا می‌توان از پیکان انتظار بازی شناوری که تیم‌های ویسی ارائه می‌کنند را داشت عنوان کرد: من به این تیم ایمان دارم و کاری را که باید انجام می‌دادم را انجام دادم. ما بازی را از دروازه و از دفاع‌های میانی‌مان شروع و روی زمین به صورت شناور بازی می‌کنیم. ما فوتبالی ارائه می‌دهیم که همه مردم دوست دارند. لیاقت بازیکنان ما انجام بازی‌های بسیار خوب است. در سه هفته ابتدایی نتوانستیم خوب عمل کنیم اما مطمئنا در ادامه بهتر می‌شویم.

ویسی در مورد اعتراض نفتی‌ها به داوری و نظرش در مورد قضاوت داور در این مسابقه اظهار داشت: در مورد داوری نظری ندارم و هیچ وقت در این مورد صحبت نمی‌کنم. در مورد صحنه‌ای که شکوری اخراج شد او آمد به من گفت که آیا این صحنه اخراج داشت که من هم خندیدم و صحبتی نکردم. شکوری بازیکن بزرگ فوتبال ماست. باید اجازه دهیم داوران کار خودشان را انجام دهند و قضاوتی نداشته باشیم.

وی در مورد بازی آینده تیمش برابر سپاهان گفت: هیچ بازی ساده‌ای در لیگ نداریم. همه تیم‌ها برای پیروزی به میدان می‌آیند. فوتبال ما رو به پیشرفت است. هیچ کس نمی‌تواند بگوید ما از قبل برنده یا بازنده هستیم و هر که بیشتر تلاش کند بیشتر نتیجه می‌گیرد. ما همیشه یک بازی هجومی ارائه می‌کنیم یا با سه چهار گل به پیروزی می‌رسیم و یا چند گل می‌خوریم و می‌بازیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه نفتی‌ها به وقت‌کشی بازیکنان شما معترض بودند عنوان کرد: در طول بازی هیچ بازیکن ما روی زمین نیفتاد، تنها یک مرتبه یکی از بازیکنان ما روی زمین افتاد که او را تعویض کردیم. در یک صحنه دیوسالار روی زمین افتاد و من به او گفتم بلند شو و به بازی ادامه بده.

ویسی اضافه کرد: این درست نیست که هر تیمی که می‌بازد بگوید تیم مقابل وقت‌کشی کرده است. اصلا این مسائل در قاموس من نیست. من به بازیکنان تیمم که سال قبل در نفت حضور داشتند گفتم اگر گل زدید خوشحالی نکنید. چطور می‌شود به بازیکنانم این حرف را بزنم آن وقت بگویم بازی جوانمردانه را رعایت نکنید و خودتان را روی زمین بیندازید. من این صحبت‌ها را قبول ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها