کد خبر: ۷۴۳۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: ديگر براي پرسپوليس کري نمي‌خوانم چون مظلوم‌تر از ما دو تيم وجود ندارد.
علي فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره کمک هاي مردمي براي زلزله زدگان آذربايجان شرقي اظهار داشت: روز گذشته 15 کاميون کمک غير نقدي از سوي باشگاه استقلال و با مشارکت مردم راهي خطه زلزله زده شد. تا 10 روز آينده هم بنده کمک‌هاي نقدي بازيکنان تيم را به يکي از روستاهاي زلزله زده خواهم برد تا در ساخت و ساز روستاي آسيب ديده نقش داشته باشيم.

وي در مورد چکي که دست بازيکنان استقلال داده عنوان کرد: تاريخ پاس شدن اين چک ها براي 10 روز آينده است و تا آن روز بازيکنان مي‌توانند با خيال راحت به فوتبال فکر کنند. ضمن اينکه با اسپانسر مورد نظرمان هم به نتيجه رسيديم و امروز يا فردا قرارداد امضا مي‌شود.

مديرعامل آبي‌ها در مورد وضعيت اين تيم گفت: به دليل اينکه در ماه رمضان شب‌ها بازي مي‌کرديم و ما مجبور بوديم در روشنايي تمرين کنيم هماهنگي بين بازيکنان کمتر بود اما شرايطمان خوب است. مجتبي جباري هم به تازگي عمل کرده و به زودي خوب مي‌شود و به جمع تيم باز مي‌گردد.

فتح الله زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا پيشنهاد قطري نکونام را رسما رد کرده اند يا خير گفت: من اين موضوع را در اختيار خود نکونام گذاشتم و بعيد هم مي‌دانم که او بخواهد از استقلال جدا شود. وقتي اين پيشنهاد رسيد و آن را مطرح کردم بعضي فکر کردند که من موافق اين انتقال هستم و قلعه نويي مخالف در صورتي که من هم مخالف بودم اما بايد نکونام را در جريان اين پيشنهاد قرار مي‌دادم تا فردا روزي نگويد اگر اين پيشنهاد را مي‌دانست قبول مي‌کرد. اين حق او است که بداند پيشنهاد 15 ميلياردي دارد.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه آيا هتل براي بازي با پرسپوليس رزرو کرده‌اند يا خير گفت: ما با يکي از هتل‌هاي خوب تهران به توافق رسيديم. البته به دليل شرايطي که پيش آمده و برگزاري اجلاس سران کشورهاي غير متعهد در تهران براي هتلي که توافق کرديم دوبرابر مبلغ هزينه کرديم. البته ما بعدا از آقاي سعيدلو مابه‌التفاوت اين پرداخت را مي‌گيريم. چون خود ايشان گفته پرداخت مي‌کند.(با خنده)

وي در مورد اينکه سعيدلو در مصاحبه‌اي عنوان کرده دربي آخر را توانسته‌اند 10 نفره ببرند، گفت: (باخنده) اشکالي ندارد. چون چهار دربي قبل تر را باخته‌اند، عذاب کشيدند و در سختي قرار گرفتند.

فتح الله زاده در خصوص اينکه براي بازي با پرسپوليس کري‌ نمي‌خواند، گفت: کري نمي‌خوانم. ما با پرسپوليس دو بال برجسته فوتبال هستيم و هر دو تيم‌هاي بزرگي هستيم و هر تيمي بهتر بازي کند برنده مي‌شود.

مديرعامل استقلال در اين‌ رابطه که هميشه در آستانه دربي کري مي‌خواند، تصريح کرد: اکنون مي‌بينم که از دو تيم استقلال و پرسپوليس مظلوم تر وجود ندارد و به همين دليل کري نمي‌خوانم. ضمن اينکه براي ما فعلا بازي حساس ملوان اهميت دارد و 3 امتياز اين مسابقه را مي‌خواهيم. من هم از بازيکنان مي‌خواهم 3 امتياز سخت اين بازي را بگيرند. چون روي 3 امتياز اين بازي حساب کرده‌ام.

فتح الله زاده در ارتباط با جلسه هيئت مديره استقلال و اينکه محور جلسه بعدي چه خواهد بود، گفت: شايد هفته ديگر جلسه‌اي داشته باشيم. محور جلسه هم در مورد بي پولي است. من به تنهايي نمي‌توانم بار مشکلات مالي را به دوش بکشم و بايد در اين باره به راهکاري برسيم.

وي در پايان در خصوص برگزاري بازي داماش و پرسپوليس گفت: اگر فدراسيون با برگزاري بازي پرسپوليس و داماش در ورزشگاه سردار جنگل موافقت کند بايد بازي استقلال و داماش هم در اين ورزشگاه باشد تا ما هم در چمن طبيعي با اين تيم بازي کنيم. نه اينکه وقتي به استقلال رسيدند بگويند بازي ما در عضدي رشت بايد باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها