کد خبر: ۷۴۳۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
مسئول سازمان بسيج ورزشکاران گفت: ورزشکاران مدال آور در المپيک به همراه مربيان خود راهي سفر معنوي کربلاي معلي خواهند شد.
سرهنگ حميد عابدي در حاشيه همايش تجليل از ورزشکاران جوانمرد و حاميان مردم فلسطين، اظهار داشت: در ابتدا بايد به هم‌وطنان عزيزم در استان آذربايجان تسليت بگويم و با آنها ابراز همدردي کنم.

وي افزود: سازمان بسيج ورزشکاران مثل تمامي سال‌ها از ورزشکاران حامي مردم مظلوم فلسطين تقدير مي‌کند. در اين مراسم از 22 نفر از ورزشکاران عزيز کشورمان تجليل کرديم.

مسئول سازمان بسيج ورزشکاران در خصوص برنامه‌هاي آتي اين سازمان گفت:‌ در مهرماه سال جاري از خانواده شهداي بسيجي و ورزشکار تقدير به عمل مي‌آوريم و قرار است دوره‌هاي منش و پهلواني را براي مربيان عزيز کشورمان در نظر بگيريم که در 5 دوره 200 نفره اين برنامه صورت خواهد گرفت و اين مراسم در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وي افزود: اعتقاد ما بر اين است که اگر مربي سالمي داشته باشيم، قطعا شاگردان آنها نيز سلامت بار خواهند آمد. اين برنامه با همکاري و تعامل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

عابدي در خصوص پاداشي که براي ورزشکاران حامي مردم مظلوم فلسطين در نظر گرفته شده، گفت: ورزشکاران مدال‌آور در المپيک به همراه مربيان خود در فرصتي مناسب به سفر معنوي کربلاي معلي اعزام خواهند شد.

وي در پايان در خصوص برنامه‌هاي سازمان بسيج ورزشکاران براي روز قدس، گفت: با فدراسيون‌ها هماهنگي کرده‌ايم تا روز جمعه جامعه ورزش همراه با آحاد ملت ايران، در محل ميدان فلسطين تجمع کنند تا در روز قدس و مراسم نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبري حضور پرشوري داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها