کد خبر: ۷۴۳۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
مدیربرنامه های پپ گواردیولا گفته:« هیچ وقت تماسی با کنفدراسیون فوتبال برزیل نداشته ام.»
Pep Guardiola, Barcelona
Getty Images

سایت گل – جوزپ ماریا اوروبیتگ، مدیربرنامه های پپ گواردیولا، مربی اسبق باشگاه بارسلونا در صحبتهایی انتشار اخباری مبنی بر احتمال امضای قرارداد پپ با فدراسیون فوتبال برزیل را رد کرد.

 اوروبیتگ، مدیر برنامه های گواردیولا روز جمعه در صحبتهایی به روزنامه ورزشی لانس گفت:« هیچ وقت تماسی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال برزیل نداشته ایم. من معمولا با پپ در تماس هستم و او به من گفته که فعلا با کسی مذاکره نکنم. او فعلا می خواهد تا بعد از سپری کردن روزهای سخت مربیگری در بارسلونا به استراحت بپردازد.»


مدیربرنامه های گواردیولا ادامه داد:« پپ در نیویورک زندگی می کند. در کنار همسر و فرزندانش که در آنجا به مدرسه می روند، راحت است.»

بدین ترتیب مدیربرنامه های این مربی جوان اسپانیایی احتمال حضور پپ روی نیمکت مربیگری برزیل را رسما رد کرد و البته به این نکته اشاره کرد که پپ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی روسیه داشته که این پیشنهاد را رد کرده:« سخت است بخواهیم درمورد اینده صحبت کنیم ولی بعید می دانم که پپ سرمربی گری تیم ملی برزیل و یا هر تیم دیگری را بپذیرد . چون او فوتبال باشگاهی و بیش از هر چیزی باشگاه های اروپا را دوست دارد.»

این درحالی است که با ناکامی تیم المپیک برزیل در کسب مدال طلای بازیهای المپیک لندن، موقعیت مانو منزس برروی نیمکت مربیگری سلسائو به خطر افتاده و البته مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل انتشار شایعاتی مبنی بربرکناری منزس را رد می کنند و حالا با انتشار صحبتهای مدیربرنامه های گواردیولا، باید از عدم حضور پپ برروی نیمکت مربیگری سلسائو در سالهای آتی مطمئن باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها