کد خبر: ۷۴۳۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
ای کاش مسئولان من را به با جریمه نقدی مواجه می‌کردند زیرا در حالیکه نفتی‌ها بی‌تقصیر بودند، ضرر کردند.
Mansoor Ebrahimzadeh منصورابراهیم زاده

سایت گل-تیم فوتبال نفت تهران پس از کسب یک پیروزی عجیب برابر همتای آبادانی خود ، شب گذشته در اکباتان نتیجه‌ی مطلوبی را کسب نکردند. دیشب ارواح زرد سرد و بی رمق بودند و نتوانستند از تفکرات فنی مربی کهنه‌کار خود دفاع کنند.  

حال بشنویم از توضیحات ابراهیم‌زاده در مورد وضعیت نفت و شرایط بازی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی :

ضرر نفت به خاطر محرومیت ابراهیم‌زاده

ای کاش مسئولان من را به با جریمه نقدی مواجه می‌کردند زیرا در حالیکه نفتی‌ها بی‌تقصیر بودند، ضرر کردند.


داستان محرومیت از زبان ابراهیم‌زاده

در بازی با آلومینیوم داور چهارم بدون اینکه توهینی کرده باشم، تشخیص داد باید اخراج شوم به همین دلیل روی سکوها رفتم.

همه مرا می‌شناسند، اهل توهین و بی‌احترامی نیستم. گفتن کلمات "خطا شد" یا "توپ به کرنر رفت" خیلی طبیعی است. با این اخراج در بازی با نفت آبادان روی سکو تیم را هدایت می‌کردم اما متاسفانه دیروز متوجه شدم به دلیل اتفاقی که در بازی ذوب آهن و داماش در فصل گذشته پیش آمده بود و با محرومیت تعلیقی مواجه شده بودم، پس از بازی با آلومینوم این محرومیت قطعی شد و در این دیدار نتوانستم روی نیمکت بنشینم.

در آن بازی به ابراهیمی سرپرست داماش نکته‌ای را در خصوص داوری گفتم این حرف بسیار عادی بود و قصد خاصی نداشتم اما گزارش همان مسئله باعث محرومیتم شد. ای کاش این موضوع به صورت جریمه نقدی بود زیرا تیم جدیدم ضرر کرد، در حالیکه نفتی‌ها بی‌تقصیر بودند.

ای کاش مسئولان پیگیر حق و حقوق اهالی فوتبال نیز باشند !

من 60  درصد قراردادم را از باشگاه ذوب‌آهن طلب دارم که این قرارداد کاملا طبیعی بود و به خاطر حضور همزمان ذوب‌آهن در آسیا و لیگ این مبلغ برایم در نظر گرفته شد.

تبریک به ویسی و پیکان ، آفرین به مبعلی

ویسی و بازیکنان پیکان تبریک می‌گویم که به آنچه دنبالش بودند رسیدند. آنها در جریان بازی روی ضد حملات سرعتی پشت محوطه جریمه ما خطا می‌گرفتند و با تکیه بر ضربات ایستگاهی مبعلی، طهماسبی و معقولی به دو گل رسیدند.

خواب ارواح زرد در باد پیروزی همتای آبادانی

خیلی ساده می‌گویم بازیکنانم در باد پیروزی برابر نفت آبادان خوابیده بودند. آنها باید از تیم‌های نفت و صبا درس بگیرند که در نیم فصل نخست سال گذشته خوب بودند اما در نیم فصل دوم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. متاسفانه بازیکنانمان برابر تیم‌های مطرح خوب بازی می‌کنند اما مقابل تیم‌های کم نشاط عملکرد واقعی خود را ارائه نمی‌دهند.

در مورد ذوب آهن حرفی ندارم !

در مورد ذوب آهن صحبت نمی‌کنم. ضمن اینکه ما دو دروازه‌بان خوب داریم که پس از 4 بازی من در این بازی از مکانی استفاده نکردم، شاید اگر او هم بود این دو گل را دریافت می‌کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت و پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه دستگری برگزار شد با برتری 2 بر یک تیم پیکان همراه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها