کد خبر: ۷۴۲۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
دبيركل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت روز قدس در بيروت گفت : در صورت حمله اسرائيل به تأسيسات هسته اي ايران، جواب تهران قوي تر از آن خواهد بود كه تمام تحليلگران سياسي و نظامي آن را تخمين زده اند .
سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان عصر جمعه در مراسم روز جهاني قدس كه با حضور صدها تن از انديشمندان، سران احزاب و گروههاي سياسي لبناني، فلسطيني و عربي در مدرسه المهدي در ضاحيه بيروت برگزار مي شد، گفت : اسرائيل با اين اقدام فرصت طلايي كه ايران بيش از 32 سال براي آن منتظر بود را به تهران براي نابودي خود مي دهد.
وي ادامه داد : سقوط حسني مبارك، عقب نشيني آمريكا از عراق، سقوط نظام هاي ديكتاتوري در تونس و ليبي و پيشرفت هاي هسته اي ايران، اسرائيل را عزادار كرده است.
نصرالله در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ايران در طول 30 سال گذشته با وجود جنگ، تحريم، اتهام از سوي برخي از كشورهاي عربي به خروج از اسلام، حتي در ادبيات خود در برخورد با اسرائيل يك حرف را جابه جا نكرد.
دبير كل حزب الله لبنان تاكيد كرد: مشكل اسرائيل با ايران اين است كه اين كشور در كنار ملت هاي مقاوم مي ايستد و به آنها كمك تسليحاتي و مالي مي كند تا با صهيونيسم بجنگند و مانند برخي از كشورهاي منطقه با آنان به صورت فرمايشي رفتار نمي كند.
نصر الله در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ايران با چشم فلسطينيان به تحولات منطقه نگاه مي كند و بر اين اساس مواضع خود را درباره تحولات سوريه اعلام مي كند.
دبير كل حزب الله لبنان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نمي توان براي قدس با وجود اسرائيل آينده روشني تصور كرد.
وي تاكيد كرد: در روز قدس مسلمانان و كشورهاي اسلامي بايد اختلافات خود را كنار گذاشته و به قضيه فلسطين بپردازند.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها