کد خبر: ۷۴۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۲ آذر ۱۳۸۹
پس از ماه ها جنجال رسانه های غربی:
شبکه ماهواره ای BBC که طی چند ماه گذشته به صورت میانگین هر دو روز یک بار به خبرسازی در خصوص پرونده سکینه محمدی می پرداخت و به طوری که طی 155 روز گذشته 72 خبر درباره این موضوع بر روی سایت و شبکه ماهواره ای خود قرار داده، پس از شکست رسانه ای خود و ناتوانی در انکار حقایق و مسلمات موجود در خصوص سکینه محمدی، با رویکردی جدید به این موضوع پرداخت.

پس از پخش اعترافات سکینه محمدی آشتیانی از شبکه پرس تی وی شبکه BBC در یک مصاحبه با شیرین عبادی پای خود را از این جنجال خبری کاذب کنار کشید.


به گزارش پایگاه 598، شبکه ماهواره ای BBC که طی چند ماه گذشته به صورت میانگین هر دو روز یک بار به خبرسازی در خصوص پرونده سکینه محمدی می پرداخت و به طوری که طی 155 روز گذشته 72 خبر درباره این موضوع بر روی سایت و شبکه ماهواره ای خود قرار داده، پس از شکست رسانه ای خود و ناتوانی در انکار حقایق و مسلمات موجود در خصوص سکینه محمدی، با رویکردی جدید به این موضوع پرداخت.

شبکه BBC در گزارشی 4 دقیقه ای که با مصاحبه ی شیرین عبادی همراه بود به این موضوع خاتمه می دهد. شیرین عبادی در این برنامه با بیان اینکه حکومت ایران از مسئله سکینه محمدی سوء استفاده می کند و ما را از مسائل مهمتری چون وضعیت وخیم زندانی ها و اعتصاب غذاها دور می دارد می گوید که دیگر نباید به این پرونده پرداخته شود و موضوعات مهمتری وجود دارد.

حال باید این سخنان خانم عبادی را با صحبت های شهریور ماه وی با یک سایت فرانسوی در خوصوص افزایش فشار غرب بر قوه قضائیه ایران در خصوص پرونده سکینه محمدی در کنار هم گذاشت تا به سرگردانی شبکه های غربی در مواجهه با جمهوری اسلامی پی برد.

و همچنین رویکرد جدید BBC در خصوص پرونده سکینه محمدی خود نشان دهنده شکست دشمنان نظام و شبکه های خبری آنها در برابر واقعیت های موجود می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۲۲ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش می بست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۲۲ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
یکی نیست به این بیکار بگه تو چکاره هستی که نظر میدی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها