کد خبر: ۷۴۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۲ آذر ۱۳۸۹

 موسوی در بيانيه‌ای كسانی كه در روز عاشورا شعائر الهی را به تمسخر گرفته بودند، مردان خداجو ناميد و از آن زمان به بعد بسياری از خواص كه هنوز به او دل بسته بودند از او دل بريدند.و او را در وادی نفاق و كفر و الحاد و حركت‌هايی كه رژيم صهيونيستی در ايران سازماندهی می‌كرد، ديدند.

محمدكاظم انبارلويی، رئيس مركز سياسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ندای انقلاب، حوادث عاشورای سال 88 را رويدادی تلخ در تاريخ ايران عنوان كرد و گفت: مردم چشم باز  كردند و ديدند كسانی كه با منطق يزيدی و معاويه‌ای به جنگ انقلاب اسلامی آمده‌اند، شرارت خود را در روز عاشورا به اوج رساندند، لذا در برابر اين پديده قيام تاريخی 9 دی را رقم زد.
وی قيام 9 دی‌ماه را واكنش سريع و صريح ملت در برابر اصحاب فتنه و پيچيدگی‌های نبرد نرم آمريكا عليه ايران توصيف كرد و افزود: ملت ايران در سراسر كشور قدرتی از خود نشان دادند كه برای هميشه غرب را از فتنه‌انگيزی در داخل ايران نااميد كردند.
سردبير روزنامه رسالت يادآور شد: ملت ايران با افشای چهره كريه سران فتنه، عمق توطئه‌های آن‌ها را افشا كردند و اين حركت خود را در 22 بهمن‌ماه سال قبل تكرار كردند و به نوعی برای هميشه به شرارت‌های خيابانی كه به بهانه انتخابات شروع شده بود و 8 پس از آن ادامه داشت، پايان دادند.
انبارلويی با بيان اينكه سران فتنه نمی‌توانند از مسئوليت پررنگ خود در هتك حرمت عزاداران حسينی در روز عاشورا شانه خالی كنند، اظهار كرد: موسوی همان روزها در بيانيه‌ای، شرارت‌ها را تأييد كرد و كسانی كه در آن روز شعائر الهی را به تمسخر گرفته بودند، مردان خداجو ناميد و از آن زمان به بعد بسياری از خواص كه هنوز به او دل بسته بودند از او دل بريدند و او را در وادی نفاق و كفر و الحاد و حركت‌هايی كه رژيم صهيونيستی در ايران سازماندهی می‌كرد، ديدند.
وی يادآور شد: ما شاهد بوديم كه نتانياهو و پرز اين فتنه‌گران را نمايندگان خود در آشوب‌های تهران معرفی می‌كردند.
انبارلويی خاطرنشان كرد: به هر حال مردم ما بصير هستند و همه تحركات سران فتنه را زير نظر داشتند و نسبت به هر يك از تحركات آن‌ها مواضع مناسبی اتخاذ كردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۲ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
وقتی که خون بسیجی به جوش آید:

http://pfbm.blogfa.com/post-25.aspx
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها