کد خبر: ۷۴۰۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
تیم ملی ایران شب گذشته در اردوی مجارستان به مصاف تیم ملی تونس رفت و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.
سایت گل-تیم ملی ایران که خود را برای رویاروئی با تیم ملی لبنان در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی آماده می کند ، شب گذشته در اردوی مجارستان در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی تونس رفت و در نهایت نتوانست پیروز میدان لقب گیرد و با وجود آن که دو بار از حریف نه چندان صاحب نام خود پیش افتاد ، هر دو بار گل تساوی را دریافت کرد تا شرایط تیم ملی همچنان هم امیدوار کننده باشد و هم نگران کننده .
تیم ملی ایران همچنان با مشکل کنترل جریان بازی برای حفظ نتیجه دست به گریبان است و نمی تواند با حفظ توپ تیم حریف را کنترل نماید. ایران پس از هر دو گل خود در لاک دفاعی فرو رفت و با اشتباهات مرگ بار در خط دفاع نیز دروازه خود را گشوده شده دید.
اشکان دژاگه ، یکی از ستاره های نیمه اول و همچنین پایه گذار گل اول ایران بود. او در نیمه دوم چندان به چشم نیامد اما در نیمه نخست بارها با جنگندگی و هوش بالای خود توانست ایران را در موقعیت های عالی قرار دهد. یک و دوهای زیبای او با کریمی دو بار منجر به موقعیت عالی گلزنی شد که هر دوبار توپ با تور دروازه آشنا نشد و به بیرون رفت. در نیمه دوم نیز روی نفوذ دژاگه و پاس زیبایش به خسرو حیدری بود که گل اول ایران شکل گرفت.
 http://u.goal.com/203200/203293hp2.jpg

http://u.goal.com/203200/203295hp2.jpg
http://u.goal.com/203200/203296hp2.jpg
امید نظری هافبک جوان و البته دورگه ایرانی - فیلیپینی که در لیگ دسته دوم سوئد توپ می زند ، شب گذشته اولین بازی ملی خود را با پیراهن شماره 25 انجام داد و با اعتماد کیروش 78 دقیقه نیز در ترکیب تیم ملی ایران بود.

http://u.goal.com/203200/203294hp2.jpg
ودر آخر این هم چهره ی مرد پرتغالی است که بی شک در این صحنه به نقاط ضعف و قوت تیم ملی می اندیشد و قصد دارد با بر طرف کردن آن ها مرد موفق این سال های فوتبال ما لقب گیرد. او همچنان رکورد خوبی در تیم ملی دارد و فقط یک شکست در کارنامه او ثبت شده است ، حال باید منتظر ماند و دید در ادامه راه برابر بزرگان آسیا هم این چنین رکوردی را حفظ خواهد کرد یا نه.

http://u.goal.com/203200/203297hp2.jpg
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها