کد خبر: ۷۳۹۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
مديران و کارکنان  بانک صادرات ايران ضمن ابراز همدردي با زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي در اقدامي خداپسندانه کليه هزينه هاي مربوط به مراسم افطاري که قرار بود در روز چهارشنبه 25 مرداد ماه برگزار گردد به زلزله زدگان اختصاص دادند .
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، مديران اين بانک در اقدامي خداپسندانه نسبت به لغو مراسم افطاري که قرار بود در روز چهارشنبه مورخ 25/5/91  برگزار گردد اقدام و کليه هزينه هاي مربوطه را به زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي اهدا نمودند.
 شايان ذکر است  هيات مديره اين بانک  در راستاي حمايت و همدردي با هموطنان زلزله زده  با اهداء 5 روز از حقوق و مزايا و ساير کارکنان نيز  با اهداء يک روز از حقوق و مزاياي خود به هموطنان  آذربايجان شرقي حمايت و همدردي خود با مردم زلزله زده را اعلام  نمودند .
همچنين اين بانک در اقدام ديگري  به منظور جمع آوري کمک هاي مردمي شماره حساب  (0103440344001) به صورت اختصار  3440344 بنام زلزله زدگان نزد شعبه 239 را جهت جمع آوري کمک هاي مردمي در نظر گرفته و در اين راستا کليه  شعب اين بانک در سراسر کشور و همچنين با استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي و الکترونيکي آمادگي دريافت  کمک هاي نقدي هموطنان مي باشد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها