کد خبر: ۷۳۷۷۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
مسئولان شوراي تامين و ورزش استان گيلان با تغيير محل برگزاري ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش با پرسپوليس مخالفت کردند.
پس از درخواست باشگاه پرسپوليس براي تغيير محل انجام ديدار اين تيم برابر داماش گيلان از ورزشگاه عضدي به ورزشگاه سردار جنگل، مسئولان شوراي تامين، مديرکل سازمان ورزش و جوانان و رئيس هيات فوتبال استان گيلان با اين درخواست مخالفت کردند. بر اين اساس ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و پرسپوليس در هفته پنجم ليگ برتر روز يکشنبه هفته آينده در ورزشگاه عضدي شهر رشت برگزار مي‌شود.

علي احمدي سراواني در گفتگويي با تائيد اين اخبار افزود: قبل از شروع ليگ ناظران AFC از ورزشگاه‌هاي تختي انزلي و عضدي رشت بازديد کردند و مسئولان استان و اين دو شهر تمام توان خود را براي رفع نواقص اين دو ورزشگاه به کار بسته و رفع مشکلات ورزشگاه سردار جنگل را به مرحله بعدي موکول کردند.


وي اضافه کرد: در حال حاضر عمليات عمراني در ورزشگاه سردار جنگل انجام مي‌شود و امکان برگزاري ديدار در آن وجود ندارد، مگر اينکه بازي را 2 ماه به تعويق بي‌اندازند. ضمن اينکه اين ورزشگاه عضدي، به عنوان ورزشگاه رسمي تيم داماش به سازمان ليگ و AFC معرفي شده و سال گذشته هم بدون هيچ مشکلي ديدار با استقلال و ملوان در اين ورزشگاه انجام شد.


مديرروابط عمومي باشگاه داماش در ادامه تاکيد کرد: طبق اعلام مديران جديد باشگاه داماش بخشي از مطالبات بازيکنان پيش از بازي با پرسپوليس به آنها پرداخت خواهد شد.


وي اضافه کرد: مبلغ 50 ميليون تومان کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي باشگاه داماش براي کمک به زلزله‌زدگان استان‌ آذربايجان شرقي امروز با هماهنگي هلال احمر به محل‌هاي آسيب ديده از اين زلزله ارسال شد.


احمدي سراواني در پايان گفت: در روز بازي با پرسپوليس هم چند چادر براي دريافت کمک‌هاي مردمي در داخل و خارج ورزشگاه قرار داده خواهد شد تا هداياي نقدي و غير نقدي مردم را جمع‌آوري کنند. قطعا در کنار مبالغ جمع شده در اين ورزشگاه، باشگاه داماش مجددا مبلغي را براي کمک به به زلزله‌زدگان استان‌ آذربايجان شرقي اختصاص مي‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها