کد خبر: ۷۳۷۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
کشتي ايران در سي امين دوره بازيهاي المپيک با دو نتيجه متفاوت به کار خود پايان داد اما با وجود موفقيت و ناکامي فرنگي و آزاد، هنوز وضعيت ادامه همکاري محمد بنا و رسول خادم با اين تيم ها مشخص نيست و کسي هم اظهار نظري نکرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، اين روزها در محافل ورزشي، صحبت از ماندن يا رفتن محمد بنا و رسول خادم است که البته گوش شکسته هاي کشورمان نيز همچنان اصرار بر ادامه همکاري آنان با فدراسيون کشتي دارند، اما سوال مهم اينجاست که متوليان ورزشي کشور و مسئولان فدراسيون کشتي هنوز پاسخ قاطعي به اين ابهام ندادند و فعلا سکوت را بر هرگونه اظهار نظر ترجيح مي دهند.

اين در حالي است که محمد بنا نيز به محض بازگشت به تهران صراحتا گفت قصد همکاري با فدراسيون کشتي را ندارد و همچنان قصد دارد پس از 10 سال کار شبانه روزي و حضور مداوم در خانه کشتي به زندگي شخصي و امور خانوادگي خود بپردازد.


برترين مربي کشتي فرنگي جهان که موفق شد با کسب سه مدال طلا در المپيک 2012 لندن نام خود و شاگردان طلاي اش را جاودانه کند در اجراي اين تصميم خود بسيار مصمم و جدي بود به نحوي که از تمامي متوليان ورزش کشور و مسئولان فدراسيون کشتي خواست با اصرارهاي بيش ازحد باعث اتخاذ تصميم نابجا از سوي او نشوند و فعلا اجازه دهند وي در کنار خانواده اش به استراحت بپردازد.


اما ماجراي رسول خادم و همکارانش کاملا با رفتار و تصميم محمد بنا متفاوت بود. رسول خادم که هم اينک پيکان انتقادات و نتيجه گيري در المپيک را متوجه خود مي بيند، هنوز آفتابي نشده و به گفته برخي از مسئولان ورزش که براي استقبال به فرودگاه امام خميني(ره) رفته بودند، يک روز زودتر از ديگر اعضاي کاروان ورزشي کشورمان به تهران بازگشت!


عدم اطلاع از سرنوشت کاري خادم و اظهارات ضد و نقيض مسئولان ورزش و فدراسيون کشتي نيز در اين خصوص بر حجم اين شايعات دامن زده و بسياري از اهالي کشتي نيز معتقدند خادم ديگر به فدراسيون و خانه کشتي نخواهد رفت.


البته اين احتمال زماني جدي تر شد که حجت اله خطيب سرپرست موقت فدراسيون کشتي نيز در نخستين اظهار نظر خود مبني بر عملکرد کاروان کشتي ايران در المپيک 2012 لندن از هر موضوعي سخن گفت، جز وضعيت رسول خادم و محمد بنا!


آنچه مسلم است داستان کشتي آزاد و فرنگي ايران با چگونگي حضور ملي پوشان کشورمان در المپيک 2012 لندن به پايان نرسيده و دستاور مطلوب يا مايوس کننده کشتي گيران اعزامي به المپيک نبايد متوليان ورزش را از ادامه اين راه طولاني غافل کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها