کد خبر: ۷۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: درآمد حاصل از فروش بلیت بازی داماش و پرسپولیس به همراه کمک‌های غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش، علی احمدی‌سراوانی از ارسال کمک‌های غیرنقدی این باشگاه به مناطق زلزله‌زده اهر خبر داد و اظهار کرد: یک دستگاه تریلی کمک‌های غیرنقدی و مورد نیاز باشگاه داماش را بارگیری می‌کند.

وی افزود: در جلسه‌ای با حضور شهرام قویدل و امیر عابدینی مقرر شده که درآمد حاصل از فروش بلیت بازی دو تیم داماش و پرسپولیس در ورزشگاه عضدی رشت به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تعلق گیرد که با توجه به اطلاعیه سازمان لیگ مبنی بر اختصاص بلیت‌فروشی هفته پنجم لیگ برتر به زلزله‌زدگان این کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن این باشگاه در حال بارگیری یک دستگاه تریلی از نیازمندی‌های مردم زلزله‌زده و ارسال آن به این مناطق است.

سراوانی از هواداران تیم داماش گیلان خواست در روز بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مکان‌هایی که در ورزشگاه عضدی رشت مستقر می‌شوند اهدا کنند تا علاوه بر یک دستگاه تریلی که توسط باشگاه آماده می‌شود هدایای هواداران نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها