کد خبر: ۷۳۴۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
مالک باشگاه داماش در واکنش به مسائل مطرح شده درباره ديدار با پرسپوليس گفت: رويانيان و عابديني مديراني هستند که به فوتبال پاک اعتقاد دارند.
  شهرام قويدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره آخرين وضعيت داماش گيلان در آستانه ديدار با پرسپوليس عنوان کرد: با توجه به شرايطي که پيش از حضورم در داماش وجود داشت در اين مدت سعي کرديم امکانات را براي بازيکنان فراهم و مشکلات آنها را حل کنيم. تاکنون اقدامات خوبي انجام شده و تمام تلاش ما اين است که فکر و ذهن بازيکنان در درون زمين فقط روي مسائل فني معطوف باشد و به موارد ديگر فکر نکنند.

مالک باشگاه داماش در پاسخ به اين سؤال که برخي مي‌گويند به دليل علاقه امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش به پرسپوليس و ارتباط او با رويانيان ممکن است در اين ديدار اتفاقاتي رخ دهد، اظهار داشت: دوستي‌ها در فوتبال وجود دارد اما اين موضوع دليلي نيست که اصول و اخلاق زير پا گذاشته شود. در دنياي حرفه‌اي وقتي يک فرد مسئوليتي را برعهده مي‌گيرد تمام تلاشش را به کار مي‌گيرد که مسئوليتش را به درستي انجام دهد. هم عابديني و هم رويانيان به فوتبال پاک اعتقاد دارند.


قويدل با اشاره به مديريت رويانيان در باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: پس از اتفاقاتي که فصل گذشته در ديدار تيم‌هاي فوتسال پرسپوليس و گيتي‌پسند رخ داد رويانيان با قاطعيت اعلام کرد تيم فوتسال پرسپوليس منحل است. اين در حالي است در ان زمان خيلي‌ها در اين باره موضع گرفتند اما مديرعامل پرسپوليس سر حرف خود ماند و تيمداري نکرد. زماني که رويانيان اين برخورد را در قبال تيم زيرمجموعه‌اش انجام داد در واقع ثابت کرد به هيچ عنوان نمي‌پذيرد اخلاق را زيرپا بگذارد.



وي تاکيد کرد: اميدوارم يکشنبه آينده شاهد بازي خوب و تماشاگرپسندي از پرسپوليس و داماش باشيم و هر تيمي که در زمين شايسته‌تر است به نتيجه برسد که اميدوارم داماش برنده اين بازي سخت باشد. اعتقاد دارم نتيجه اين بازي در زمين مشخص مي‌شود.


مالک باشگاه داماش گفت: پرسپوليس در هر شرايطي تيم بزرگي است اما بازيکنان ما مي‌توانند برنده از زمين خارج شوند. پرسپوليس در چند بازي گذشته نشان داده که شکست‌ناپذير نيست و نقاط ضعفي دارد که مي‌توان از آنها استفاده کرد. قطعا کادرفني مي‌تواند با استفاده از اين نقاط به پرسپوليس ضربه بزند و داماش برنده از ميدان خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها