کد خبر: ۷۳۳۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال گفت: هرچقدر اتحاد بین ملت‌های مسلمان بیشتر باشد، رژیم صهیونیستی احساس ضعیف‌ بیشتری خواهد کرد.

احمد بخشایشی عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی ملی و اقتدار جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مردم در این روز به خیابان‌ها می‌آیند تا با راهپیمایی و شعارهای خود وفاداریشان را به آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت کنند و در واقع به ندای مقام معظم رهبری پاسخ می‌دهند.

بخشایشی با تأکید بر اینکه روز قدس نشان‌دهنده پیوستگی ملت ایران است، گفت: روز قدس ملت ایران با یک شعار واحد در همه ایران تظاهرات خواهند کرد، که این تظاهرات اولین اثرش را بر مردم ایران خواهد گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تأثیر حضور مردم در روز قدس، تصریح کرد: وقتی دنیای اسلام راهپیمایی شکوهمند ملت ایران را علی‌رغم مشکلات آنها می‌بیند، قطعا از این حرکت تأثیر می‌گیرند و این به همبستگی آنها کمک می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مسئله قدس یک موضوع مشترک بین مسلمانان است، تصریح کرد: رژیم اسرائیل که از سال 1948 روی کار آمد و فقط تا به حال 6 جنگ با عراق داشته است، می‌تواند دشمن مشترک جامعه اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: از طرف دیگر وقتی که کشوری مدعی بیداری اسلامی است و این شعار را سر می‌دهد، توجه سایر کشورها را به خود معطوف خواهد کرد؛ از این رو طبیعی است که در بحرین، یمن و... مطالبه مسئله قدس را شاهد باشیم.

بخشایشی در مورد تأثیر اتحاد ملل اسلامی نیز گفت: هر چه مقاومت قوی‌تر باشد و اتحاد بین ملت‌های مسلمان بیشتر باشد، رژیم صهیونیستی احساس ضعیف‌تر شدن خواهد کرد و سعی می‌کند پروژه‌های صلح‌آمیز خود را افزایش دهد.

وی افزود: در واقع پروژه‌های صلح‌آمیز از طرف صهیونیست‌ها از قدرت و مقاومت اسلامی حکایت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها