کد خبر: ۷۳۰۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
بولتن نیوز: هیاتی از سرکردگان سازمان تروریستی خبات کردستان ایران (متحد نزدیک و هم پیمان سازمان تروریستی منافقین) به سرپرستی بابا شیخ حسینی، چهارشنبه هفته گذشته برای برگزاری جلسه ای با کمیته مرکزی کومله مهتدی به مقر این گروهک تروریستی و تجزیه طلب رفتند.

یکی از افراد سازمان تروریستی خبات کردستان ایران با دادن این خبر به خبرنگار ما می گوید: عبدالله مهتدی استقبال بسیار سردی از این هیئت به عمل آورده است.

به گفته این عضو سازمان تروریستی خبات کردستان، در این جلسه محرمانه، دو طرف در خصوص رویدادهای مهم مربوط به ایران و همچنین تحولات جاری در سوریه و منطقه بحث و تبادل نظر کرده اند.

اخبار داخلی حاکی از آن است که مسئله قابل ذکر در جلسه اعضای کمیته مرکزی کومله مهتدی و هیئت سرکردگان سازمان تروریستی خبات، وجود اختلاف نظر جدی بین سرکردگان دو گروهک به خصوص بر سر سازمان مجاهدین خلق بوده، بطوریکه حتی این جلسه به درگیری لفظی و نسبت دادن فحش های رکیک به یکدیگر نیز منجر شده است.

یکی از مهم ترین مسائل مورد اختلاف که همچنان حل نشده باقی مانده، درخواست عبدالله مهتدی از سازمان خبات است. مهتدی از این سازمان خواسته که از طرفداری سازمان مجاهدین خلق ایران (سازمان تروریستی منافقین) دست بردارند تا بتوانند دو گروه همچون گذشته به هم نزدیک شوند.

مهتدی به باباشیخ حسینی، سرکرده خبات گفته است: اگر سازمان خبات دست از طرفداری از سازمان مجاهدین خلق بردارد، آن کمک هایی را که سازمان مجاهدین به خبات می کند را گروهک کومله مهتدی تقبل خواهد کرد.

سرکرده کومله در ادامه به سرکرده خبات می گوید: کنارگیری از سازمان مجاهدین، شرط لازم و ضروری برای ادامه ارتباط و نزدیکی بین ما دو گروه است. در این خصوص شما باید اطلاعیه رسمی نیز منتشر کنید.

با اینکه سرکرده گروهک تروریستی کومله بر جدایی خبات از سازمان مجاهدین پافشاری می کند اما سازمان خبات این درخواست را قبول نکرده و می گوید که سازمان مجاهدین خلق ایران بعنوان یکی از اپوزیسیون سازماندهی شده علیه رژیم است و ما دست از همکاری و طرفداری خودمان از سازمان مجاهدین بر نمی داریم.

سرکرده خبات در پاسخ به خواسته مهتدی اضافه می کند: اگر چه می پذیریم که سازمان مجاهدین خلق ایران در انفال مردم کردستان عراق نقش داشته اند و دوشادوش صدام حسین جنایت های زیادی را علیه کردهای عراقی انجام داده است، اما ما دست از همکاری و طرفداری خود نسبت به این سازمان عقب نمی نشینیم.

سازمان خبات در این جلسه خطاب به عبدالله مهتدی سرکرده کومله می افزاید: این که شما به اتفاق مصطفی هجری، سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران، با پسر شاه معدوم در لندن نشست داشته اید و از بالا سر مردم می خواهید اپوزیسیون تشکیل بدهید، کار اشتباهی است. ما به این مسئله اعتراض داریم و خواهان این هستیم که چون شما با سلطنت طلبان و خصوصا پسر شاه معدوم ایران نشست داشته اید باید بعنوان کومله بصورت علنی از مردم کردستان عذرخواهی کنید.

عضو سازمان تروریستی خبات کردستان ایران در ادامه خبررسانی اش به خبرنگار بولتن اعضای کومله در این نشست را اینگونه بر شمرد: عبدالله مهتدی سرکرده کومله، انور محمدی مسئول ارتباطات، رسول علیدوست، طاهر عبدپناه، صالح شریفی و شاهرخ ارژنگی اعضای کمیته مرکزی کومله.

به گفته وی، اعضای هیات سازمان خبات در این جلسه نیز عبارت بودند از: باباشیخ حسینی سرکرده سازمان خبات، سید کامل جاپاش، بختیار عزیزی و بهروز اردلان اعضای کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها