کد خبر: ۷۲۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۷ آذر ۱۳۸۹
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، به مناسبت 16 آذر «روز دانشجو»، مراسم گرامیداشتی تحت عنوان «پایان اصلاحات؛آری یا نه؟» به همت «جامعه اسلامی دانشجویان و فرهیختگان شهرستان بهبهان» در تالار معلم این شهرستان برگزار شد. در ابتدای این مراسم 2 ساعته که با استقبال با شکوه دانشجویان همراه بود، حجت الاسلام روانبخش با اشاره به مفاهیم و اصطلاحات فکری و سیاسی، واژگانی همچون اصلاح طلبی و اصولگرایی را تبیین نمود و سپس توجه دانشجویان را به سوی هدف والای نهضت عاشورای حسینی(ع) که همانا اصلاح طلبی و خشکاندن ریشه فساد بود، رهنمون شد و اصلاح طلبی در چارچوب اصول و معیارهای الهی - اسلامی را امری مداوم و پایان ناپذیر دانست و روئیدن نهال انقلاب اسلامی در عصر حاضر و تلاش در جهت برقراری حکومت عدل جهانی را نشانه ای بر استمرار این حرکت مقدس عنوان کرد.

در ادامه دبیر سیاسی هفته نامه «پرتو سخن» با گریزی به فراز و فرودهای انقلاب اسلامی، به برنامه ریزی استکبار جهانی برای پرو بال دادن به جریان آنچه که خود را «اصلاح طلب» می نامند، به منظور کشیدن مبارزه با نظام جمهوری اسلامی در درون کشور و ضربه زدن به نظام اسلامی توسط آنان اشاره کرد.

وی سپس با تببین شاخصه های جبهه «مسلمانان معتدل» ضمن قرائت پاره ای از اظهارات «مدعیان اسلام اعتدالگرا» در دوران سازندگی و اصلاحات، به مبارزه نرم و سنگر به سنگر آنان جهت خشکاندن ریشه توحیدیِ فرهنگ ملت مسلمان ایران اذعان داشت.

حجت الاسلام روانبخش در بخش دیگری از صحبت های خویش، حضور مردم در عرصه های مختلف را سبب کند شدن حرکت قطار سرکش اصلاح طلبان دانست و معتقد بود که شوک ناشی از ضربه مهلک انتخابات سال 84 برای مدتی آنان را دچار رخوت نمود تا اینکه با تمام قوا جهت عملی ساختن «اصلاحات مدنظر خویش» فتنه سال 88 را پی ریزی نمودند و مردم و جوانان ایران اسلامی با بصیرت خود، مرگ آنان را رقم زدند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام روانبخش به سوال شفاهی دانشجویی که پرسید علت عدم برخورد با مهدی و فائزه هاشمی چیست، پاسخ داد که متأسفانه وی نمی تواند حساب فرزندانش را از خود جدا کند و همچنان فرزندانش مورد حمایت او هستند.

در پایان نیز دانشجوی دیگری پشت تریبون قرار گرفت و دبیر سیاسی هفته نامه در پاسخ به این سوال که چرا نظام در صدد حذف اصلاح طلبان و تک قطبی کردن فضای جامعه برآمده است، در حالی که مشی امام(ره) اینگونه نبوده است، اذعان داشت:

 اولاً نظام در صدد حذف آنها برنیامده بلکه این خودشان بودند که در براندازی شرکت کردند و موجب رویگردانی مردم از آنها شد و در نتیجه حذف شدند.

ثانیاً امام(ره) اگر امروز زنده بود نیز با این افراد و گروهها همان برخوردی را می کردند که با نهضت آزادی کردند. جنایات مدعیان اصلاحات و فتنه گران سبز به هیچ وجه با اقدامات حزب نهضت آزادی آن روز قابل مقایسه نیست. ولی دیدیم که امام(ره) در پاسخ به نامه وزیر کشور دولت میرحسین موسوی فرمودند خطر نهضت به اصطلاح آزادی از منافقین هم بیشتر است و آنان هیچ صلاحیت در مراکز قانون گزاری و اجرایی ندارند.

حجت الاسلام روانبخش همچنین در حاشیه این مراسم در واکنش به اظهارات حجت الاسلام مجید انصاری که برای مناظره پیرامون مسائل کشور اعلام آمادگی کرده بود، به خبرنگار بی باک گفت: هرچند اصلاح طلبان معمولا از مناظره فراری هستند و صرفا سعی می کنند در جلسات یکطرفه و سخنران هیاهو به پا کنند امّا اگه ایشان پای حرفشان باشند بنده و سایر اصولگریان آماده مناظره با ایشان هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها