کد خبر: ۷۲۸۲۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، محمد علی همتی نژاد همزمان با بازگشت افتخار آفرین سعید عبدولی در یادداشتی نوشت:

پهلوان برای تو المپیک تمام شد ولی تو برای المپیک نه،  المپیک باید حسرت ها بخورد برای حضور دوباره تو، تو انتخاب شده ایی، آری انتخاب چرا که دشمن همیشه نخبه ها را نشانه می رود تا خاموششان کند غافل از اینکه در این دیار راست قامتان خاموش نشدنی اند و چراغشان همواره روشن است آری پهلوان در آن هیاهوی سالن  excel لندن کسی صدای تو را نشنید به فریادت کسی نرسید، نیامد کسی؛ ما همه چشمانمان آنجا بود دیدیم در آن لحظه قامتت را که انگار رشیدتر شده بودی، دلاورتر، محکم تر، سرودستت را سوی ارش نشانه رفته بودی و دیدیم که در پس بهت و سکوت ما فقط تو بودی که از فریاد رسمان مدد جستی، تو انتخاب شدی که در آنجا به جای ما هم فریاد مظلومیت سردهی.



پهلوان بر همگان ثابت کردی که در آن میدان برای تو حریفی نبود که اگر بود آنجا بود. بر همگان ثابت شد که آن میدان کشتی نبود میدان رسوایی بود که ناجوانمردی را به جنگ «جوانمردی» فرستادند.

تو از مدال طلا بازماندی ولی بدان طلا به عیار تو غبطه می خورد که اینقدر دست نیافتنی شدی. تو اول نشدی تا قهرمان ساز شوی تو از رسیدن به سکو بازماندی تا برای فتح قله های افتخار انتخاب شوی آری شاید این بنایی باشد برای «بنا» یی دیگر.

پهلوان دلاور خوزستانی تو انتخاب شدی که باز به ما یادآور شوی که دشمن چقدر از قدرت ما وحشت دارد چقدر کینه و نیرنگ در ذهن خود می پروراند که ما را باز بایستاند ولی تو رود باش که باز به آن ها یادآور شوی جوانان ایران اسلامی چشمه هایی هستند خشک نشدنی.

    «مرداب به رود گفت چه کردی که زلالی، گفتا که گذشتم»    

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها