کد خبر: ۷۲۸۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم ما طلسم شده و متاسفانه اتفاقات سال قبل در حال تکرار است اما قطعا شرايط را تغيير خواهيم داد.
جواد کاظميان در گفت‌وگو با فارس، ‌اظهار داشت: ‌با توجه به اينکه 10 الي 12 روز بازي‌هاي ليگ تعطيل است، بهترين تصميم بود تا يک بازي يا دو بازي تدارکاتي را انجام دهيم. بازي خوبي مقابل تيم نيروي زميني که بازيکنان بسيار جوان و خوب دارد، برگزار کرديم. ژوزه بيشتر به بازيکناني ميدان داد که در ليگ کمتر بازي کرده بودند.

وي افزود: متاسفانه دو گل استثنايي از تيم فوتبال نيروي زميني خورديم ولي در کل بد نبود. اميدوارم بازي‌هاي بعدي مان در چمن مصنوعي باشد. چون در گيلان بايد در چمن مصنوعي به ميدان برويم.

کاظميان ادامه داد: 3 هفته سخت در انتظار ماست. ابتدا بايد به ديدار داماش برويم. سپس استقلال و بعد فولاد خوزستان و بايد بسيار با دقت و با هوش باشيم. متاسفانه امتيازهاي راحت را در ورزشگاه آزادي از دست داديم و حالا بايد آماده ديدارهاي سخت و نفس گير باشيم.

کاظميان خاطرنشان کرد: روزهاي سختي در انتظار پرسپوليس است اما اميدوارم امتيازهاي کامل را از سه ديدار آينده کسب کنيم. هر چه رو به جلو مي‌رويم روز به روز کار ما سخت‌تر خواهد شد.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره سکوت پس از بازي با صبا گفت: در بازي مقابل صبا اصلا فکر نمي‌کرديم که آن شرايط عجيب پيش آيد. يک توپ سمت دروازه مي‌آيد و تبديل به گل مي‌شود اما ما هر چه توپ مي‌بريم به در بسته مي‌خوريم.

وي افزود: در ديدار مقابل صبا تا دقيقه 76 هيچ توپي بر روي دروازه ما نيامده بود ولي يکباره با يک توپ دروازه ما باز شد. متاسفانه ما طلسم شده‌ايم و اتفاقات سال قبل در حال تکرار شدن است که بايد دقت کنيم.

کاظميان ادامه داد: تيمي بسيار بدشانس هستيم اما به دنبال بهانه گيري نيستيم و سعي خواهيم کرد با وجود اينکه در سه ، چهار بازي اول خوب بازي نکرديم اما در بازي‌هاي آينده با تلاش و کوشش بيشتر همه چيز را جبران کنيم.

مهاجم پرسپوليس تاکيد کرد: مي‌دانم هواداران نگران دربي هستند اما آن بازي شرايط خاص خودش را دارد. در دربي تيم قوي و ضعيف نداريم و ما تا آن بازي وقت خوبي داريم. تيم ما در حال شکل‌گيري است و مطمئن باشيد کاري خواهيم کرد که در دربي هواداران ما سربلند باشند. مطمئنا پرسپوليس در روزهاي آينده حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد فقط اميدوارم دير اضافه شدن بازيکنان ملي پوش براي ما دردسرساز نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها