کد خبر: ۷۲۸۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر حرکاتم درون دروازه شبيه پدرم است دليلش اين دليل است که همه چيز را از او ياد گرفته‌ام.
امير عابد‌زاده درباره حضورش در بازي دوستانه پرسپوليس برابر نيروي زميني به خبرنگار فارس گفت: اين اولين حضور من با لباس پرسپوليس در يک ديدار غيررسمي بود اما انگيزه لازم را براي درخشش داشتم. بازي خوبي انجام داديم و کادرفني به دنبال محک زدن بازيکنان بود. حريف هم بسيار جنگنده و با انگيزه بالا بازي مي‌کرد اما ما در نهايت 3 بر 2 پيروز شديم.

وي در خصوص حرکاتش درون دروازه پرسپوليس که شبيه پدرش احمد‌رضا عابد‌زاده بود، عنوان کرد: اين حرکات را از پدرم ياد گرفتم. پدرم الگوي من است و اميدوارم بتوانم مانند او به پرسپوليس خدمت کنم. از پدرم چيز‌هاي زيادي ياد گرفتم و سعي خواهم کرد آنها را به خوبي پياده کنم.

عابد‌زاده در مورد تشويقش گفت: مردم هميشه به من و پدرم لطف داشتند و خيلي خوشحالم که دل آنها را شاد کردم. کار خاصي نکردم و فقط وظيفه‌ام را انجام دادم.

دروازه‌بان پيشين تيم لوس‌آنجلس بلوز آمريکا درباره رفع مشکلش با مسئولان اين باشگاه تاکيد کرد: مسئولان باشگاه پرسپوليس در تلاش هستند اين مشکل حل شود. اميدوارم هرچه زودتر اين اتفاق بيفتد تا با خيال راحت در خدمت پرسپوليس باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها