کد خبر: ۷۲۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
دارنده چهار مدال قهرماني کشتي آزاد جهان پس از حذف رحيمي و نايب قهرماني گودرزي در وزن 74 کيلوگرم مسابقات کشتي آزاد بازي‌هاي المپيک 2012 لندن، گفت: رحيمي برابر حريف نه چندان توانمند هندي بسيار مفت باخت.
ابراهيم جوادي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: متاسفانه حسن رحيمي در نمايشي ضعيف مقابل حريف هندي بسيار مفت باخت و به خود و تيم ايران ظلم کرد. رحيمي به سادگي تمامي فرصت‌ها را از دست داد و در واقع او بود که به حريف باخت، نه اينکه حريف او را ببرد!

عضو هيات رئيسه فدراسيون کشتي با انتقاد شديد از عملکرد ضعيف حسن رحيمي ادامه داد: ماه‌ها براي رحيمي سرمايه گذاري شده و او نبايد به سادگي برابر اين همه هزينه مالي و معنوي بدين شکل کشتي مي‌گرفت. رحيمي اگر در يک کشتي حساس و پاياپاي به يک حريف نامدار از روسيه يا گرجستان باخته بود، نبايد سرزنش مي‌شد اما او در مقابل حريفي شکست خورد که جايي براي توجيه نداشت.

جوادي به صعود دلچسب صادق گودرزي به فينال وزن 74 کيلوگرم و کسب مدال نقره المپيک نيز اشاره کرد و گفت: گودرزي ايراني کشتي گرفت و توانست با هنر کشتي ايران يعني زيرگيري به فينال المپيک برسد. اين جوان ملايري با تمامي حريفان قدرتمند و عنواندار خود جانانه جنگيد و در نهايت به مدال نقره المپيک بسنده کرد.

پيشکسوت کشتي ايران در خاتمه گفت: اي کاش صادق گودرزي در فينال وزن 74 کيلوگرم المپيک لندن مي‌توانست انتقام دو شکست قبلي برابر جردن باروس آمريکايي را بگيرد و نشان دهد که يک آزادکار ششدانگ و تمام عيار ايراني است. هر چند رسيدن او به فينال و کسب نايب قهرماني المپيک نيز چندان کار کوچک و ساده‌اي نبود.

پيکارهاي اوزان 55 و 74 کيلوگرم مسابقات کشتي آزاد بازي‌هاي المپيک 2012 لندن شب گذشته به پايان رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها