کد خبر: ۷۲۷۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
يك سايت حق العمل كار براي چندمين بار به تبرئه و تطهير گروهك هاي تروريستي القاعده و سلفي كه در خدمت سازمان سيا و موساد كار مي كنند، پرداخت.

سايت بازتاب با اشاره به عكس منتشره در كيهان مربوط به كودك 3 ساله شيعه اي كه در سوريه توسط تروريست ها به دار آويخته شده، اين عكس را جعلي توصيف كرد و آن را مربوط به 2 سال پيش دانست. بازتاب آنگاه گريزي به فتنه 88 و ماجراي كشته سازي فتنه گران زده و خواستار آن شده كه چون كيهان و رسانه هاي مشابه از فتنه گران خواسته بودند درباره دروغ كشته شدن سعيده پورآقايي و ترانه موسوي عذرخواهي كنند، خود نيز عذرخواهي كنند.

يادآور مي شود اولا منبع خبر كيهان، خبرگزاري هايي بوده اند كه عكس و خبر مذكور را به نقل از سايت شيعه و عراقي قانون منتشر كرده اند و خبر صحت دارد. ثانيا آيا مي توان انبوه جنايت گروه هاي تروريستي مزدور در سوريه را كه بعضا به شكل جنايت هاي دسته جمعي و گروهي عليه شهروند ان بوده و تصاوير آن نيز مخابره شده انكار كرد؟ بنابراين پرسش بعدي مطرح مي شود و آن اينكه گردانندگان سايت اجاره اي و حق العمل كار بازتاب كدام همسويي را با مزدوران سازمان سيا و موساد دارند كه براي چندمين بار جنايت مزدوران اين سرويس هاي جاسوسي را انكار مي كنند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها