کد خبر: ۷۲۶۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری در آستانه بازی تیمش مقابل صبای قم گفت: برای کسب سه امتیاز راهی قم می‌شویم.

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: پس از باخت ناعادلانه مقابل تیم قهرمان صنایع گیتی پسند اصفهان بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را پشت‌ سر گذاشتند و به هماهنگی و آمادگی بدنی رسیدند.

وی ادامه داد: تیم راه ساری از تیم‌های خوب لیگ فوتسال کشور بوده که متکی به بازیکنان جوان و بومی است و در بازی نخست با بدشانسی به حریف اصفهانی خود باخت.

مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: در فصل جاری تیم کاملاً متحول شده و با حفظ بازیکنان سال گذشته و جذب چند بازیکن خوب می‌تواند جزو مدعیان لیگ باشد.

نجاریان درباره بازی این هفته تیمش مقابل صبای قم گفت: تیم در هفته گذشته تمرینات خوبی را سپری کرده و بازیکنان به مرز آمادگی خوبی رسیدند و آماده بازی مقابل صبای قم هستند.

وی صبای قم را همچون راه ساری از تیم‌های خوب لیگ فوتسال ایران عنوان کرد و گفت: بازیکنان صبای قم با پیروزی در بازی نخست از روحیه خوبی برخوردار هستند.

مدیرعامل راه ساری در ادامه درباره وضعیت بازیکنانش یادآور شد: در بازی مقابل صبای قم بازیکن محروم و یا مصدومی نداریم و تمامی بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند.

نجاریان افزود: بازیکنان راه، باخت مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان را فراموش کردند و تمام فکر و ذکرشان را به بازی مقابل صبای قم معطوف کردند.

وی حیدریان را از بازیکنان و مربیان خوب لیگ فوتسال ایران یاد کرد و ادامه داد: حیدریان تجربه‌ای گرانبها در فوتسال به عنوان بازیکن و کاپیتانی تیم ملی دارد و برای رسیدن به هدف زمان نیاز دارد.

مدیرعامل راه ساری در پایان خاطرنشان کرد: با یک پیروزی، شادی به تیم باز می‌گردد و بازیکنان با انگیزه و روحیه بیشتر مقابل حریفان ظاهر می‌شوند.

به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 22 مرداد از ساعت 22 و 30 دقیقه در سالن ورزشی شهید حیدریان مهمان صبای قم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها