کد خبر: ۷۲۴۶۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۲     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
دارنده مدال نقره پرتاب ديسک المپيک 2012 لندن معتقد است دووميداني‌کاران ايراني مي‌توانند در ماده‌هاي ديگر اين رشته مدال‌هاي المپيک را از آن خود کنند.
احسان حدادي که موفق شد مدال نقره پرتاب ديسک المپيک را کسب کند، عنوان کرد: همين که توانستم لحظه‌اي دل مردم را شاد کنم برايم ارزش بسياري دارد. در دوره گذشته المپيک وقتي که از جايگاه انجام مصاحبه رد مي‌شدم چشمانم اشکبار بود اما الان که مصاحبه مي‌کنم خوشحالم که توانستم مدال نقره المپيک را کسب کنم و براي لحظه‌اي شادي و خنده را روي لبان مردم بياورم.

قهرمان پرتاب ديسک ايران در ادامه با بيان اينکه هميشه کسب اولين‌ها سخت است افزود: اميدوارم با مدالي که من در المپيک گرفتم اين مسير براي بقيه ماده‌هاي رشته‌هاي دووميداني نيز باز شود و بتوانيم به مدال‌آوري در دوره‌هاي بعدي المپيک ادامه دهيم.

حدادي اضافه کرد: ما مطمئنا مي‌توانيم در ماده‌هاي ديگر مدال‌آور باشيم و اين به هيچ عنوان کار سخت و دشواري نيست. به هر حال المپيک هم مثل ساير مسابقه‌ها است و مي‌توان با مقداري خودباوري و کوشش به مدال دست يافت.

حدادي همچنين درباره پرتابش در مرحله نهايي المپيک بيان کرد: من تمام سعي و تلاشم را کردم و پرتاب اولم پرتاب خوبي بود. همچنين در يکي از پرتاب‌هايم بالاي 68 متر انداختم اما با توجه به اينکه خطاي کوچکي را مرتکب شدم ديگر نتوانستم به مدال طلا برسم. در پايان مي‌خواهم از تمام کساني که برايم زحمت کشيدند تا بتوانم اين مدال را کسب کنم تشکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها