کد خبر: ۷۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
" میت رامنی " ‌نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای تخریب وجهه " اوباما" از یک تبلیغ تلویزیونی بیست و پنج میلیون دلاری بهره برد.
آریا،‌ سه ماه مانده به رقابت های ریاست جمهوری آمریکا ، تبلیغات تلویزیونی منفی دو رقیب دموکرات و جمهوریخواه شدت بیشتری گرفته است.

در یک تبلیغ تلویزیونی بیست و پنج میلیون دلاری تصاویری از وعده اوباما در فوریه 2009 میلادی دیده می شود که در آن بر عزم خود برای کاهش کسری بودجه آمریکا تاکید کرده بود.

این تبلیغ تلویزیونی سپس بدهی ده تریلیون دلاری آمریکا را نشان می دهد که سهم هر خانواده از آن هشتاد و شش هزار دلار است. پس از آن این ارقام افزایش می یابد تا به رقم پانزده تریلیون دلار می رسد.

هزینه این تبلیغ را یک بازرگان محافظه کار آمریکایی با هدف بیرون راندن " باراک اوباما " از کاخ سفید تامین کرده و تکیه آن بر بدهی های فزاینده آمریکا است.

در آمریکا حملات رقبای ریاست جمهوری اغلب تند است و مسائلی که مطرح می شود در بسیاری از موارد غیر واقعی است اما رای دهندگان این تبلیغات را به خاطر می سپارند.

در یکی دیگر از تبلیغات تلویزیونی رامنی علیه اوباما از برنامه تامین اجتماعی او انتقاد می شود و اینکه او روند اصلاحاتی را که از زمان بیل کلینتون در این عرصه صورت گرفته، معکوس کرده است.
در حالی که تبلیغات تلویزیونی منفی ادامه دارد، به نظر می رسد هیچ یک از دو طرف دستاورد چشمگیری نزد افکار عمومی مردم آمریکا نداشته اند.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد شصت و چهار درصد مردم آمریکا بر این باورند که کشورشان در سمت و سوی درستی حرکت نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها