کد خبر: ۷۲۳۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
نايب رييس فدراسيون کشتي گفت:عبد ولي ازديدما قهرمان المپيک است واميدوارم به او مانند يک قهرمان پاداش المپيک را پرداخت کنند.
حسن رنگرز در مراسم استقبال از کاروان پر افتخار کشتي فرنگي ايران، افزود: حضور مردم در فرودگاه بسيار زيبا بودو نشان داد ايراني ها قدرشناس ترين مردم دنيا هستند.

به گزارش ايرنا وي ادامه داد:اين جامعه کوچک از حاميان ما است و حضور آنها بهترين پاداش به افتخار آفرينان کشتي فرنگي ايران بود که از آنها تشکر مي کنم.

نايب رييس فدراسيون کشتي در پاسخ به ايرنادرخصوص اينکه آيا قرار است سعيد عبد ولي پس از بازگشت از المپيک به سمبوسه فروشي بپردازد و يا فدراسيون براي او برنامه هاي ديگري دارد، گفت: اطمينان داشته باشيد براي عبد ولي برنامه داريم و فدراسيون از تمام امکانات خود براي موفقيت هاي آينده اين ورزشکار استفاده خواهد کرد.

وي تصريح کرد: از رييس جمهور تشکر مي کنم که به خوبي از سعيد عبد ولي که اسير ناداوري هاي کشتي شد، حمايت کردند و اين حمايت روحيه ما را بالا برد.

وي اظهارداشت: اميدوارم پاداش يک قهرمان المپيک به سعيد عبد ولي پرداخت شود.فردا جواب قطعي اين مساله را پس از صحبت با مسئولان وزارت ورزش مي دهم.

رنگرز درخصوص اينکه آيا جدايي بناازتيم ملي کشتي فرنگي قطعي شده است، خاطرنشان کرد: بنا يک سرمايه ملي است و اين افتخار ما است که او سرمربي تيم کشورمان باشد.

وي تاکيدکرد:تمام ورزش و مردم عزيز کشورمان مي خواهندبنا در تيم ملي بماند که اطمينان دارم مي توانيم اين مربي ارزشمند را حفظ کنيم.

نايب رييس فدراسيون کشتي کشورمان در خصوص اينکه چرا ايران در فدراسيون بين المللي کشتي(فيلا)نماينده نداردوبراي دوربعد چه برنامه هايي دارد، گفت : اين مستلزم آن است که براي دور بعدي بهترين گزينه را که تمام ويژگي ها را دارد انتخاب کنيم و به خوبي از او براي کسب آرا حمايت شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها