کد خبر: ۷۲۰۴۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
از دیرباز تاکنون ایرانیان از جمله مردمان باهوش در سراسر دنیا بوده اند و هم اکنون نیز بزرگترین دانشمندان دنیا از اهالی همین مرز و بوم هستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران  در حالی که بیشتر بچه های دوساله به دنبال بازی کردن هستند و بیشتر زمان خودشان را مقابل کامپیوتر و یا تلویزیون صرف می کنند "شروین سرابی" به یادگیری پرچم های کشورهای دنیا می پردازد.

"شروین" کودک دوساله ایرانی الاصل که ساکن انگلستان است که مادری انگلیسی و پدری ایرانی دارد. وی علی رغم سن کم می تواند پرچم و همچنین نقشه 195 کشور دنیا را با دقت و بدون خطا نام ببرد.



او همچنین می تواند به راحتی حرف بزند و نزدیک به 500 لغت را نیز بخواند و همچنین اطلاعات بسیار زیادی در مورد آتش فشان ها و ستاره های دنباله دار دارد. او در حالی که تنها 10 ماهه بود اولین لغت ها را به زبان آورد و در حالی که تنها 18 ماه داشت می توانست با تلفن های همراه به راحتی کار کند و اجزای آن ها را می شناخت.



"آماندا" مادر او می گوید، پزشکان شروین را یک نابغه می دانند و از ما درخواست کرده اند که او را زودتر به مدرسه بفرستیم. وی همچنین گفته است که چند شب پیش "شروین" مرا از خواب بیدار کرد و از من در مورد ایساک نیوتون و راز کشف جاذبه سوال می کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
Davood
UNITED KINGDOM
۰۲:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام به همه دوستان عزیز من داوود هستم پدر شروین ممنون از کامنت‌های زیباتون من دو نکته رو باید یاداور شم اولا مادر شروین ایرانی هست نه انگلیسی آمندا ولی به دلیل اینکه در انگلستان در دبیرستان تدریس میکنه و تلفظ کردن بازی از اسمها برای انگلیسیها بسیار سخت میباشد بخاطر همین با نام مستعار آمندا در مدارس انگلستان تدریس میکنه دوما متاسفانه بازیها در ساییت‌های دیگر کامنت گذشتند که این بچه 2 سالش نیست و 4 سالشه البته باید بگم شروین 2سالو 10ماهشه و درشت اندام منتظر افتخارات جدید پسرم در سراسر دنیا باشید به امید موفقیت ایران و ایرانی در سراسر دنیا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها