کد خبر: ۷۱۹۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
کاپیتان پرسپولیس گفت: از موفقیت ورزشکاران ایران در المپیک 2012 لندن احساس غرور کردم.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ابتدا باید روز خبرنگار را تبریک بگویم. خبرنگاری کار بسیار مهم و غیرقابل انکاری است و به پیشرفت ورزش کمک بزرگی می‌کند. امیدوارم تک‌تک خبرنگاران در تمام مراحل زندگی‌شان موفق و مؤید باشند.

وی درباره موفقیت ورزشکاران کشورمان در المپیک لندن گفت: به این عزیزان که دل مردم را شاد می‌کنند تبریک می‌گویم و امیدوارم در روزهای آینده این موفقیت‌ها ادامه‌ داشته باشد و شاهد افتخار آفرینی سایر ورزشکاران خوب کشورمان باشیم. بسیار خوشحال هستم که مردم از این موفقیت‌ها شاد هستند، پس از کسب این مدال‌ها به شخصه احساس غرور کردم.

کریمی درباره شرایط پرسپولیس و نیمکت‌نشینی‌اش گفت: متأسفانه در چند بازی اخیر خوب نبودیم. من هم به عنوان یک بازیکن وظیفه‌ام فقط خوب تمرین کردن است، هر زمان سرمربی صلاح بداند در خدمت تیم هستم و اگر هم در زمین نباشم برای موفقیت تیمم دعا می‌کنم. امیدوارم در هفته‌های آینده به نتایج خوبی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
یاد بگیر غیرت رو از این ورزشکاران. احساس غرور نکن .احساس غرور برای ما مردم عادیه.شما که ورزشکاری خودت باید غرورآفرین باشی نه که به افتخارای دیگران احساس غرور کنی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها