کد خبر: ۷۱۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۳ آذر ۱۳۸۹

به گزارش 598، ایوب توکلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به دیدار روز گذشته تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دبیران دفاتر این اتحادیه دانشجویی با علیرضا جهانشاهی که به طلبه سیرجانی معروف شده است، اظهار داشت: این دیدار در جهت اعلام حمایت از حرکت عدالتخواهانه طلبه سیرجانی انجام شد و جامعه اسلامی دانشجویان نیز آمادگی خود را برای حمایت و تقویت جریان عدالتخواهی در کشور اعلام کرد.

وی افزود: در این دیدار مطالب مختلفی مطرح شد و اعضای جامعه اسلامی دانشجویان نیز تاکید داشتند که این حرکت عدالتخواهانه باید در همین مسیر ادامه یابد و احیانا با برخی سوء‌استفاده‌ها، موجب تضعیف نظام نشده و بهانه به دست دشمنان مغرض انقلاب ندهد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان با بیان اینکه حرکت طلبه سیرجانی نماد مبارزه با جریان مفاسد اقتصادی و بی عدالتی‌ها در کشور است، گفت: این حرکت تنها به سیرجان محدود نیست و طلبه سیرجانی که اکنون در شهرری تحصن کرده به نماد مقابله با بی‌عدالتی و مبارزه با مفاسد در کشور تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی از جمله نام‌هایی بوده که در 2 سال اخیر بر زبان‌ها جاری شده است. نحوه اعتراض این طلبه سؤالاتی را در جامعه به‌وجود آورده است؛ برخی‌ها می‌گویند وی مراحل قانونی را طی نکرده است، بعضی‌ دیگر می‌گویند مطالبات وی کلی بوده و موجب عدم نتیجه و نهایتا سرخوردگی عدالت‎خواهان می‌شود.

او 6 ماه است که بعد از پیگیری مطالبات مردم سیرجان از طریق قانونی و تحمل نزدیک به 8 ماه زندان تنها به‏واسطه پیاده‎روی اعتراضی، در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اقامت دارد.

در این مدت تعدادی از هنرمندان، شخصیت‌های سیاسی، نمایندگان مجلس و برخی مسئولان اجرایی با وی دیدار و اقدام او را ستوده‌اند ولی هنوز هیچ مسئولی از قوه قضاییه به سراغ جهانشاهی نرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها