کد خبر: ۷۱۷۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
تماشاگران ذوب‌آهن پس از شکست سنگین برابر سپاهان علیه کربکندی شعار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس دیدار دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال دوشنبه شب در حضور حدود 5 هزار هوادار در ورزشگاه فولاد‌شهر برگزار شد و سپاهان با نتیجه پرگل 4 بر صفر به برتری دست یافت.

* در حالی که ذوب‌آهن میزبان این بازی بود اما تماشاگران سپاهان بیشتر در ورزشگاه حاضر شده بودند.

* به مناسبت روز خبرنگار از چند خبرنگار تصویری و نوشتاری تقدیر به عمل آمد. همچنین رحیمی و ابراهیمی مدیران عامل دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن با حضور در جایگاه خبرنگاران به آنها گل‌های زرد و سبز اهدا کردند.

*در این بازی درگیری شدیدی بین بازیکنان وجود داشت تا جایی که سپاهان 4 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرد و ذوب‌آهن نیز سه اخطار از داور مسابقه گرفت. همچنین تماشاگران در صحنه‌ای با یکدیگر درگیر شدند که نیروی انتظامی آنها را از هم جدا کرد.

* داور در صحنه‌ای برای ذوب‌آهن اعلام پنالتی کرد اما پس از اینکه پرچم کمک خود را در خصوص اعلام آفساید دید از تصمیم خود برگشت.

* در اواسط بازی خلعتبری خیلی درگیرانه بازی می‌کرد و با توجه به اینکه یک اخطار هم داشت کرانچار تصمیم گرفت او را تعویض کند تا از اخراج احتمالی او جلوگیری کرد.

*از دقیقه 60 به بعد و همچنین در پایان بازی تماشاگران ذوب‌آهن با شعار "کربکندی حیا کن ذوب‌آهن را رها کن" علیه سرمربی تیم خود شعار دادند.

* تماشاگران ذوب‌آهن پس از اتمام بازی بطری‌ای به سمت جایگاه VIP که مدیرعامل باشگاه نشسته بود پرتاب کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها