کد خبر: ۷۱۶۹۶
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
پدر جودوکار بانوان عربستان توهین‌کنندگان به فرزندش در اینترنت را مورد تعقیب جزایی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه فولکس‌کرانت هلند، علی سراج عبدلرحیم پدر «وجدان شکرانی» که در پیکارهای المپیک لندن در اولین حضورش بازنده شد، گفت:‌ درخواست مکتوبی برای پیگیری و شناسایی توهین‌کنندگان به دخترم در اینترنت تنظیم کرده‌ام که از طریق وزارت کشور عربستان در حال پیگیری هستم. امیدوارم کسانی که باعث لطمه به روح دخترم بخاطر حفظ حجابش شدند، هر چه سریع‌تر شناسایی و مجازات شوند.

این اظهارات چند روز پس از حضور جودوکا جوان و و محجبه از طرف پدرش در حالی بیان شد که با شروع مسابقات المپیک، کمیته اجرایی بازی‌ها با حضورش مخالف بود. به باور این سازمان حضور در رقابت‌ها با حفظ حجاب اسلامی بخاطر قوانین موجود امکان‌پذیر نبود اما پس از آنکه با پافشاری وی مواجه شد، موافقت کرد. در این حال برخی در شبکه‌‌های اجتماعی علیه این بانوی ورزشکار معتقد، مطالبی منتشر و به این چهره ورزشی توهین کردند.

عبدلرحیم افزود: من به آن دسته که در اینترنت از نظر فنی دخترم را ارزیابی کردند، کاری ندارم. دنبال آن عده هستم که او را بخاطر مسلمان بودن و حفظ حجابش مورد تمسخر قراردادند.

وی ادامه داد: وجدان تنها  16 سال سن دارد. او که  سابقه‌ای حضور در المپیک نداشته است. همین نکته که او در این رقابت‌های پر اهمیت حضور یافت برای ما مایه افتخار است.

پیکارهای لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاریخ یکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها