کد خبر: ۷۱۶۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
عضو انجمن حقوق بشر بحرين تاكيد كرد كه رژيم تلاش مي كند تا كشور را به فتنه طائفه اي بكشاند، اما اين شيوه ها آشکار شده و مردم فريب اقدامات رژيم را نمي خورند.

"فلاح ربيع" روز يكشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت:هوشياري و آگاهي مردمي همه تلاشهاي رژيم براي كشاندن كشور به فتنه طائفه اي را به شكست كشانده است.

عضو انجمن حقوق بشر بحرين، افزود: رژیم علاوه بر تلاش برای فتنه مذهبی، عالمان دینی را به دلیل پوشش مشخصشان هدف قرار می دهد که این اقدام توهین به عزت و کرامت مردم است .
ربيع نقض حقوق اقليت ها در بحرين از سوي معترضان را بعيد دانست و اظهار داشت: چند نمونه از اقدامات فردي به دليل درگيري ها رخ داد؛ اما در حد حمله به اقليت ها بحريني خواه مذهبي و يا ديني نبود.
وي با تاکید بر  وابستگی رسانه های رسمی به رژیم آل خلیفه، گفت: این رسانه ها علیه خواسته های مردمی فعالیت می کنند و سعي دارند تا واقعيتها را پنهان كنند؛ اما ملت از همه اين توطئه ها آگاه است.
عضو انجمن حقوق بشر بحرين، افزود: حكومت بحرين با تخريب ميدان اللؤلؤه ادعا كرد كه هدفش تسریع حمل و نقل در این میدان راهبردی است اما تا اين لحظه میدان مسدود است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها